Gjest mehnaz ghorani Skrevet 1. mai 2010 Skrevet 1. mai 2010 Hei jeg har smerte ibegge armene ikankje 9 år .det kom ubehagli smerteogsøvning ifingeren på venstre ibgynelsen,etter da jeg følte blir vere ,fra da jeg skliter med smerte ,jeg har prøvd alle behandlingen til og med brukt mange ulike medsiner ,jeg har en stor depresjon imange år og har ubehaglie lang histori bakmeg.til og med jegbrukerzoloft over et år men jeg føler ikke noen forandring i meg jeg har enda mer smerte det en ubehaglie søvning i fingeren.slik at jeg blir voknet av smerte mangeganger inatta.selvom jeg tar sove piller jeg er sliten altid men jeg lurer på hvor for søvner fingeren hva er årsaken.jeg er kurder fra delt iran . Hilsen mehnaz ghorani 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 1. mai 2010 Skrevet 1. mai 2010 Prøv å lese litt om "karpaltunnel syndrom", kanskje det er det som feiler deg. Beskrivelsen av dine symptomer ligner på at dette kan være årsaken. http://nhi.no/sykdommer/hjerne-nervesystem/nerveskader/karpaltunnelsyndrom-2418.html 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.