Gå til innhold

kroniske smerte i arm

Anbefalte innlegg

Gjest mehnaz ghorani
Skrevet

Hei jeg har smerte ibegge armene ikankje 9 år .det kom ubehagli smerteogsøvning ifingeren på venstre ibgynelsen,etter da jeg følte blir vere ,fra da jeg skliter med smerte ,jeg har prøvd alle behandlingen til og med brukt mange ulike medsiner ,jeg har en stor depresjon imange år og har ubehaglie lang histori bakmeg.til og med jegbrukerzoloft over et år men jeg føler ikke noen forandring i meg jeg har enda mer smerte det en ubehaglie søvning i fingeren.slik at jeg blir voknet av smerte mangeganger inatta.selvom jeg tar sove piller jeg er sliten altid men jeg lurer på hvor for søvner fingeren hva er årsaken.jeg er kurder fra delt iran . Hilsen mehnaz ghorani

Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...