Gå til innhold

Kan man sove for mye?

Gjest EUPF58 og noe bekymret.

Anbefalte innlegg

Gjest EUPF58 og noe bekymret.
Skrevet

Bruker 100 mg seroquelle og 10 mg cipramil hver kveld.Kan vel si at jeg forsov meg i dag siden jeg våknet kl 12.30.La meg kl 2.00.Er nå kl 15.30 såpass trøtt at jeg vil sove ca 30 min.Det eneste jeg merker er at jeg er veldig uopplagt frem til ca kl 15-17.I dag er jeg sikkert ikke helt våken før i 18 tida.Vil nok drikke 2-3 kopper kaffe i dag.(krus)Har vel egentlig en teori om at jeg har snudd døgnet,da jeg er mest våken fra kl 18-02.00.Tar medisiner først kl 01.00 da jeg ser en del på tv.Er ikke 10-12 timer i døgnet alt for mye? Hører at 6-8 timer i døgnet skal være optimalt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, en kan sove for mye og det kan igjen gjøre en energiløs og deprimert. Jeg bruker det tredobbelte av det du gjør med serequel + +, men sover 5-7 timer i døgnet.

Gjest EUPF58 og noe bekymret
Skrevet

Ja, en kan sove for mye og det kan igjen gjøre en energiløs og deprimert. Jeg bruker det tredobbelte av det du gjør med serequel + +, men sover 5-7 timer i døgnet.

Men blir du ikke veldig trøtt av SQ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...