Gjest nemlig hemlig Skrevet 3. mai 2010 Skrevet 3. mai 2010 Man regnes vel ikke som psykopat, før man er færdig med å skape personligheten. Noen barn har sikkert psykopatiske trekk, feks er å plage dyr ett mulig signal om utvikling av psykopati i senere aldre. Men mange har dyssosiale trekk som ungdom, men blir bra voksenfolk alikevel. Feks var jeg selv på vei ned en kriminell bane, frem til jeg var 18. Da jeg var 18 fikk jeg en stor depresjon, og jeg begynte å føle skyld for det jeg hadde gjort, samt større empati med andre. 0 Siter
Gjest solfryd Skrevet 3. mai 2010 Skrevet 3. mai 2010 ''kan barn være ekte psykopater???'' Javisst. 0 Siter
sophie70 Skrevet 4. mai 2010 Skrevet 4. mai 2010 Man regnes vel ikke som psykopat, før man er færdig med å skape personligheten. Noen barn har sikkert psykopatiske trekk, feks er å plage dyr ett mulig signal om utvikling av psykopati i senere aldre. Men mange har dyssosiale trekk som ungdom, men blir bra voksenfolk alikevel. Feks var jeg selv på vei ned en kriminell bane, frem til jeg var 18. Da jeg var 18 fikk jeg en stor depresjon, og jeg begynte å føle skyld for det jeg hadde gjort, samt større empati med andre. Hei! Se svar av Psykiater Nils Håvard Dahl under "spesiell adferd hos barn". I tre svar, mener han at antisosial personlighetsforstyrrelse (psykopati)kan gjøre seg synlig allerde i 5 års alder. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.