Gå til innhold

Lamictal uten solbærsmak på blå resept - NHD

Anbefalte innlegg

Caloni Makaroni
Skrevet

Ja, det er helt merkelig når ingen liker den smaken...

Men jeg var inne på Felleskatalogen.no, men fant ikke noe annet enn de dispergerbare. Kanskje de har sluttet å skrive dem i Felleskatalogen fordi de aldri selges?

Det er ikke registrert på samme måten. Jeg husker ikke helt de ulike begrepene og sånt. Men de dukker ikke opp i felleskatalogen, nei.

Videoannonse
Annonse
Caloni Makaroni
Skrevet

Hei,

helt enig med deg at disse solbær disbergerbare tablettene er for j.....

Jeg har fått de uten smak og de løser seg heller ikke opp. Det er en befrielse! Hadde jeg ikke fått disse tabl. så hadde jeg slutta å ta Lamictal. Bare å trykke ut pilla fra brettet og kjenne lukta, fikk jeg spyfornemmelser av...

Apoteket bestiller de inn fra Sverige for deg. Du trenger at behandler fyller ut et skjema der det står at du trenger å få ikke disbergerbare tabl. Tok ikke lang tid før jeg fikk det innvilget. Du leverer så godkjennelsesskrivet til apoteket + med blå resept fra legen. Så vips får du medisiner du kan leve med :o)

Legen min prøvde det, og jeg fikk avslag..:/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...