Gå til innhold

Lamictal og vektøkning ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Psykojenta
Skrevet

Kan ikke svare deg sikkert, men det står ingenting om det i Felleskatalogen(hvis jeg har lest riktig).

Jeg har ikke opplevd vektøkning disse to gangene jeg har brukt den i alle fall, men det er jo alltid individuelt trur jeg

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Nei.

Dvs det finnes alltid noen når bare mange nok bruker et preparat.

Olav Femte
Skrevet

Nei.

Dvs det finnes alltid noen når bare mange nok bruker et preparat.

Tusen takk for svar alle sammen. Jeg spør for en venn av meg som skal begynne med Lamictal (han skal begynne med lav dose (25mg ?, og skal opp til 100mg)). Mye kanskje ?

Gjest 5.mai
Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen. Jeg spør for en venn av meg som skal begynne med Lamictal (han skal begynne med lav dose (25mg ?, og skal opp til 100mg)). Mye kanskje ?

100 mg er ikke så mye. Jeg brukte 400 mg.

Skrevet

Standarddose for Lamictal ligger på 2-300 mg.

Olav Femte
Skrevet

100 mg er ikke så mye. Jeg brukte 400 mg.

Så 100 mg er en relativt liten dose det da ?

Skrevet

Så 100 mg er en relativt liten dose det da ?

Hos de aller fleste er det en _for_ liten dose.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...