Gå til innhold

Seroquel

Anbefalte innlegg

tunglettlett
Skrevet

Jeg begynte i januar med seroquel som tillegg av litium, og det har fungert helt utrolig bra. Lenge siden jeg har følt meg så på plass som nå. Men selv om virkningen er bra, sliter jeg også litt med bivirkninger. Jeg begynte på 200x2, men ble for trøtt, så jeg gikk ned til 100x2. Jeg er så fornøyd med virkningen av medisinene at jeg lenge har fornektet bivirkningene. Men saken er den at jeg er fryktelig trøtt 80% av tiden på dagtid. Jeg må av og til utsette å ta medisinene hvis jeg skal i et møte f.eks, for ikke å sitte og snøvle og glippe med øynene. Foreløpig kan jeg til en viss grad leve med det, men jeg kjenner meg selv godt nok til at det kan bli et problem over tid. Har du noen råd å gi? Kan jeg ta hele dosen på kvelden?

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ja, du kan ta hele dosen om kvelden.

Enda bedre blir det om du ber om Seroquel depot og tar hele dosen om kvelden.

tunglettlett
Skrevet

Ja, du kan ta hele dosen om kvelden.

Enda bedre blir det om du ber om Seroquel depot og tar hele dosen om kvelden.

Ok - jeg skal høre en gang til om depot. Legen min har ikke vært spesielt positiv til det av en eller annen grunn.

Takk skal du ha.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ok - jeg skal høre en gang til om depot. Legen min har ikke vært spesielt positiv til det av en eller annen grunn.

Takk skal du ha.

Grunnen er at h*n må fylle ut 1 - et - ark for at du skal få det på blåresept.

tunglettlett
Skrevet

Grunnen er at h*n må fylle ut 1 - et - ark for at du skal få det på blåresept.

Hmm - det er ikke likt legen min å la seg stoppe av denslags. Jeg får bare prøve igjen. Skal avgårde neste uke.

Takk igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...