Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest myome
Skrevet

blir psykiatrikere flau når pasienten sier hun er forelsket,blir forholdet anstrengt etterpå

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Profesjonelle behandlere tar alle tilbakemeldinger med stoisk ro, og fortsetter etter den avtalte behandlingsplanen :-)

Gjest myome
Skrevet

Profesjonelle behandlere tar alle tilbakemeldinger med stoisk ro, og fortsetter etter den avtalte behandlingsplanen :-)

gruer meg til å si det jeg,vi må jo ta oss tid å snakke om det. hvis ikke drar jeg ikke dit mer

Gjest fintsvar.
Skrevet

Hvis det er tilfelle så blir jeg veldig lettet og glad.

Men det må da være vanskelig og krevende og pinlig når en pasient forteller noe sånt. Altså for behandlere. En veldig profesjonell og dyktig vil takle dette godt. En mer gjennomsnittlig vil bli noe pinlig berørt og synes det er ganske krevende.

Jeg synes jeg føler at terapeuten min vrir seg i stolen når jeg har mye fokus på han som person og når jeg presser han i forhold til hva han føler og tenker og tror.

Nå kan det hende at jeg ikke ser situasjonen riktig da.

Skrevet

Hvorfor skal man være åpen om det? Det kan jo være forbigående følelser og mistolkes som forelskelse når man kanskje bare er glad for at noen bryr seg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...