Gå til innhold

Hva som gjør at folk sier slikt?

Anbefalte innlegg

Gjest Hvorfor...hvorfor...hvorfor???
Skrevet

Hva som gjør at enkelte sier ofte vonde ting til andre?

Jeg vet om en som kan kalle sine nærmeste drittsekk..me-he...åndsvak...bolle...drittkjerring...osv...

"Jeg blir gal av deg...du ser ut som en salamander"

"Synd...men du er en av barneflokken...så du skal få det samme som dem du også..."

"Du ser ikke ut med de derre øynene..."

Liste er desverre mye lengere...men hva som gjør at enkelte plutselig kan si så vonde ting?

Videoannonse
Annonse
Gjest nemlig hemlig
Skrevet

Mange sier ting de ikke mener når de er sinte. Å kalle folk automatisk for psykopat når de sier noe slikt, slik som den under her, er jo å gi psykopatene majoritet blandt nordmenn.

Det skyldes utrolig mange faktorer, så det kommer helt ann på situasjonen. Noen demente kan bli slemme en periode feks.

Gjest dolberta
Skrevet

Jeg vet ikke hvorfor noen er slik, men jeg vet at noen desverre er så "små" at de må trykke andre ned for å føle seg "store".

Prøv å heve deg over det.

Gode tanker fra meg.

Skrevet

Jeg ser på dem som barnslige. De ligner jo barn når de snakker slikt. Lavmålsmennesker.

Skrevet

Jeg tror at de som sier slikt gjør det for å føle seg bedre sjøl. Heve seg over deg på en måte. Ved å la den andre føle seg som en liten dritt, så føler han/hun seg kanskje ikke så liten. Jeg tror at slike folk ikke har det helt godt med seg sjøl.

Skrevet

Selvhat, lite forstand, svak selvfølelse eller personlighet, barnslig og umoden osv osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...