Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Olav Femte
Skrevet

Noen som så programmet igår om denne forferdlige sykdommen ?

Var på NRK1 eller NRK2.

Hvorfor øker forekomsten av denne hjernesykdommen ?

De som så programmet - så en dame, litt over 50 år gammel som fikk HALDOL. Hun ble "død" men den medikanenten. Når hun sluttet med den - ble hun betraktlig bedere.

Flere og fler i Norge får Alzheimer - hva kommer det av ????

Vet du noe som trigger denne sykdommen NHD ? En forferdelegig skjebne...

Videoannonse
Annonse
Gjest blomme
Skrevet

Ja, jeg så den. Men har ingen svar. Har hørt flere teorier, blant annet at mye jern i drikkevannet kan forårsake det. Men dette er sikkert bare spekulasjoner.

Dessverre er Alzheimers utbredt i vår familie. Jeg håper så inderlig at jeg slipper å føle det enda nærmere på kroppen, at noen i helt nær familie (eller meg selv) får det.

Olav Femte
Skrevet

Ja, jeg så den. Men har ingen svar. Har hørt flere teorier, blant annet at mye jern i drikkevannet kan forårsake det. Men dette er sikkert bare spekulasjoner.

Dessverre er Alzheimers utbredt i vår familie. Jeg håper så inderlig at jeg slipper å føle det enda nærmere på kroppen, at noen i helt nær familie (eller meg selv) får det.

For en JÆVLIG sykdom ! Etter å at sett programmet - var jeg helt sjokka.

Olav Femte
Skrevet

Ingenting som hjelper - den er bare progresiv.....jævlig...Blir det forsket mye på denne sykdommen NHD ?

Gjest blomme
Skrevet

For en JÆVLIG sykdom ! Etter å at sett programmet - var jeg helt sjokka.

Ja. Det er jævlig. De mister jo seg selv. Og noen blir enda sendt i døden av antipsykotika, jeg mistenker at dette skjedde med et familiemedlem av meg.

Gråt igjennom hele programmet.

Håper NHD svarer deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...