Gå til innhold

redd for alt mulig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter i hverdagen min, er utrolig bekymret til enhver tid for å bli vurdert av andre mennesker. Hva tenker de om meg, ser de på meg, snakker de om meg, hvordan skal jeg forholde meg til dem, la de for guds skyld ikke prate om meg høyt slik at jeg hører dem. Dette er spørsmål og tanker som svirrer i hodet mitt hele dagen. I tillegg får jeg plutselige pustebesvær, jeg har ofte vondt i hodet, nakke og mage, jeg svetter og fryser, har en indre uro som jeg ikke blir kvitt, brystet tetter seg liksom, jeg er irritert, veldig sliten og har ingenting overskudd. Jeg sover dårlig. Gruer meg til å gå på jobb, selv om jeg egentlig liker jobben min. Når man trodde at dette var nok så kommer også alle de andre bekymringene. Jeg er livredd for at ungene mine skal bli borte/kidnappet, våkner på natten og må inn å sjekke at de er der. Bekymrer meg mye i hverdagen, små hverdagslige ting kan jeg bekymre med endeløst over. Er liksom alltid sikker på at noe vil gå galt. Har vært hos lege som tok noen blodprøver, de var jo fine. Ble henvist videre til samtale, men ventetiden er lang og det varer jo og rekker. Hva skjer med meg og hva bør jeg gjøre videre?

Videoannonse
Annonse
serenity777
Skrevet

Høres ut som du har angst. Den oppleves slik som pustebesvær og att brystet blir anspent. Antidepresiv medisin hjelper. Du har nok både panikk angst og sosial angst.

Skrevet

Har ikke lest hele innlegget, men kanskje boken Se deg rundt! kan hjelpe deg hvis du har sosial angst. Det handler om å rette fokus ut, bort fra deg selv og over på andre. Når du ser på et mennesket, skal du tenke at du ser på h*n, ikke at h*n ser på deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...