Gå til innhold

medisiner

Anbefalte innlegg

Gjest utslit jente23
Skrevet

hei! jeg trenger tips på medisiner som kan være til hjelp for meg. jeg har brukt mye medisiner en go stun men de er ikke til noe hjelp. er veldi for å prøve noe nyt jeg nå da. jeg sliter veldi mye med hallusinasjoner. jeg ser, hører å føler. jeg er ikke psykotisk. det er jennom diagnosen posttraumatisk stress lidelse alt er. jeg vet at antipsykotikum blir brukt mot hallusinasjoner. å det er vel det som er best for det jeg har. det fins ikke medisiner mot diagnosen min. men noen antipsykotikum kan hjelpe å roe ned lit. jeg har brukt seruqell å cisordinol samen før. er det noe som jeg burde bynne på nå ijen, få en rikti dose?? hva fins av medikamenter som har go efekt å ta mye uro å angst?? ikke b-preparater!! jeg har brukt mye truxal i noen år. nå har den ingen efekt. men det er fortsat det de skriver resept på til meg. det var vel det her nå. håper jeg skrev dette forståli. kanskje jeg får noe tips... hilsen jente 23

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det finnes ikke noe god støtte i litteraturen for hva som kan hjelpe deg best. Du er nødt til å prøve det ut. Du kan heller ikke vente at medisiner fjerner disse symptomene, kun mildner dem.

Seroquel har du prøvd. Hvorfor sluttet du? Du bør også prøve SSRI som Cipralex, Zoloft eller Seroxat.

Skrevet

ja jeg vet veldi gått at det jeg har ikke kan medesineres som andre lidelser kan.

jeg er veldi dårli på å bruke medesiner når jeg ikke er innlakt. jeg var innlakt når jeg starta på seruqellen men jeg dro før jeg var ferdi opptrapa. da var det jo ikke no virkning å jeg bare kuta dem ut.

jeg skal til legen bynnelsen av neste uke. jeg skal prøve seruqell å cisordinol ijen. fine rikti doser som skal taes flere ganger i løpe av dagen av dem.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

ja jeg vet veldi gått at det jeg har ikke kan medesineres som andre lidelser kan.

jeg er veldi dårli på å bruke medesiner når jeg ikke er innlakt. jeg var innlakt når jeg starta på seruqellen men jeg dro før jeg var ferdi opptrapa. da var det jo ikke no virkning å jeg bare kuta dem ut.

jeg skal til legen bynnelsen av neste uke. jeg skal prøve seruqell å cisordinol ijen. fine rikti doser som skal taes flere ganger i løpe av dagen av dem.

Jeg anbefaler at en gjør en ting av gangen. Start med Seroquel, vent med Cisordinol. Kun slik vet en rimelig sikkert hva som evt virker og hva som evt gir bivirkninger.

Skrevet

Jeg anbefaler at en gjør en ting av gangen. Start med Seroquel, vent med Cisordinol. Kun slik vet en rimelig sikkert hva som evt virker og hva som evt gir bivirkninger.

jeg har hade de samen nå før jul nå. da hade jeg åsså en medesin til som jeg fik samen. så det er nok ikke no problem.

bare håpe legen er med på fordelinga på det. det er jo sån jeg har hat det andre ganger så det burde gåm i orden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...