Gå til innhold

NHD; sobril og senabstinens?

Anbefalte innlegg

Gjest sobrilkutt
Skrevet

Jeg sluttet på sobril for tre måneder siden, dvs 12 uker i dag. Jeg hadde enorme abstinenser de første par månedene, men har følt meg noe bedre den siste måneden. Den siste uken har jeg imidlertid følt meg dårligere, og det kjennes ut som abstinens. Men det er jo ikke helt lett å kjenne forskjell når det svinger.Jeg kommer ikke til å ta sobril, men når jeg tenker tilbake på det har jeg alltid startet opp igjen på sobril ca etter tre måneder.

Her er spørsmålet, om det går an å si noe om det da. Er det bare en individuell bøyg jeg har, eller er det mulig at det er noe som gjør at det blir tøft ca på denne tiden etter tre måneder? De sier at abstinens kan komme og gå noen måneder, men går det an å si noe om hvor lenge jeg kan vente å slite slik for hver abstinensperiode?

Jeg hadde det jo så mye bedre, men nå synes jeg det plutselig ble veldig tungt, og føler meg frynsete. Jeg føler meg litt sansefortyrret, og har en del kaldsvette midt på dagen, og det er det ++som gjør at jeg antar det er noe annet enn vanlig angst.

Videoannonse
Annonse
Gjest sobrilkutt
Skrevet

Hvis noen har lyst å komme med noen støttende ord, så føl dere fri..

Gjest sobrilkutt
Skrevet

høres ut som god gammeldags angst....

Ja, det gjør kanskje det når jeg ikke beskriver det mer utførlig. Men det er mer enn det. Jeg har en rekke symptomer i tillegg til angst som likner på det jeg opplevde når jeg hadde astinens, og det kjennes likt ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...