Gå til innhold

Vanskelig med sex når man er nede...

Anbefalte innlegg

Gjest midtisahara
Skrevet

Jeg er i en "down" periode for tiden. Er imidlertid usikker på om det dreier seg om en depresjon - men jeg tror det.

Har hintet litt til min kjæreste at jeg har en vanskelig periode, men jeg har vanskeligheter med å si ting rett ut. Dette er jo et av mine problemer. Vi har vært sammen noen måneder og intil nylig har sexen vært god. I begynnelsen av denne vanskelige perioden følte jeg meg svært tilknyttet han, og jeg ville bare være med ham hele tiden, det var ikke noe problem med sex. De siste par uker har dette snudd. Jeg synes det er vanskelig, særlig når han blir ivrig og jeg ligger der og prøver så hardt for å gi ham noe. Og det er akkuratt som jeg har lyst- men samtidig ikke. Jeg får masse tanker i hodet og noen ganger vil jeg bare skrike stopp! Jeg klarer det ikke!

Dette tærer på meg, og i en periode som dette hvor jeg stiller spørsmål ved alt stiller jeg også spørsmål om vi har et bra forhold, jeg stiller spørsmål om hvordan han er.

Men da han drar om morgenen, og jeg vet jeg ikke vil se ham på noen dager begynner jeg å grine. Jeg griner hele tiden.

Begynner å bli svært sliten, men orker ikke å gå til legen.

Uansett, spørsmålet mitt er: Er det vanlig med vanskeligheter rundt sex når man er nede? Jeg vet man kan få nedsatt sexlyst under depresjoner, og det er vel kanskje bare dette det dreier seg om...men jeg får en liten følelse av at jeg blir misbrukt (selv om jeg ikke blir det selvsagt). Har heller aldri blitt seksuelt misbrukt.

Videoannonse
Annonse
Gjest jhgfd
Skrevet

Jeg tror du skal ta deg en prat med han om hvordan du har det for tiden, og ikke presse deg til noe du ikke har lyst til. Du trenger ikke si noe om at du funderer over forholdet nå, det kan du ta tiden til hjelp med og se hvordan du føler det når du kommer ovenpå igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...