Gå til innhold

Håp for lavere trykk?

Anbefalte innlegg

Gjest høgtrykket
Skrevet

Jeg går på en hel rekke medisiner for å holde meg oppegående, blant annet sobril og sovemedisin. Årsaken er at jeg blir vanvittig urolig, paranoid, og smågal uten. Hoveddiagnosen min er PSTD. Vet ikke helt hva denne uroen kommer av. Kan ikke peke på noe konkret. Men ofte føles det ut som nervene ligger på utsiden av kroppen. Hoper det seg opp med negative ting, blir trykket større og større.

Jeg er 31 år. Har vært i hjelpeapparatet siden ungdomsskolealderen. Greier meg fint på visse områder som i deltidsjobb. Går til samtaler... men det hjelper på en måte ikke. Kan ha gode dager der alt er fint og flott. Men hovedsaklig føles det ut som jeg holder på å eksplodere. Er dette noe som kan gå over av seg selv?

Må ha noe å gjøre hver dag, ellers får jeg panikk.

Noen som har følt det likens og vet om det er håp for bedre tider? Vært slik i kanskje 2 år... Føler jeg aldri kan planlegge noe, gjøre avtaler, for jeg vet aldri hvordan formen er. Lever bare i nuet. Må ta en dag om gangen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...