Gå til innhold

klarer ikke

Anbefalte innlegg

Gjest faens angst
Skrevet

skal være dugnad i dag å klarer ikke for jeg har sosial angst,de må da klare seg minus en person bare???

Videoannonse
Annonse
Gjest alle for en
Skrevet

''de må da klare seg minus en person bare???''

Hvis alle tenkte slik.......

Gjest det kan man si
Skrevet

Angst og dørstokkamila er nok ganske lik. Så snart du er over dørstokken er det bedre. Jeg liker heller ikke å møte masse andre folk ute som jeg burde kjent, men ikke kjenner. Men det går alltid bra når jeg gjør det. Kom deg ut nå, ta livet tilbake fra angsten. Du kan jo gå inn igjen etter en stund om du føler at du ikke takler det.

Gjest Istapp
Skrevet

De klarer seg uten en person,og kanskje klarer du være med neste gang :-)

Skrevet

Skjønner godt hvordan du har det. Jeg gruer meg veldig til alt mulig slikt pga. sosial angst. Men det pleier å gå greit bare en kommer seg ut...

Igår hadde vi dugnad. Jeg har vært kjempestresset i mange dager pga det. Men dagen viste seg å bli helt ok - til tross for at jeg egentlig mistrives i slike sosiale sammenhenger.

Skrevet

Du vet, her er det ikke snakk om å ikke gidde å delta, men om å ikke klare å delta pga. stor angst. Det er stor forskjell mellom de to tingene!

Gjest segunda
Skrevet

Jeg har sluttet å delta på dugnad og sosiale sammenkomster i borettslaget fordi jeg syntes det var kjedelig. Det har ingenting med angst å gjøre. Hvis de sender meg regning så betaler jeg den gjerne og trekker fra det jeg gjør på egenhånd hele sommeren rundt om kring.

Den tanken om at alle for en og en for alle i Norge er noenganger så utrolig teit og kjedelig.

black wealch
Skrevet

Jeg har sluttet å delta på dugnad og sosiale sammenkomster i borettslaget fordi jeg syntes det var kjedelig. Det har ingenting med angst å gjøre. Hvis de sender meg regning så betaler jeg den gjerne og trekker fra det jeg gjør på egenhånd hele sommeren rundt om kring.

Den tanken om at alle for en og en for alle i Norge er noenganger så utrolig teit og kjedelig.

En snylter du da :-(

Andre må gjøre ekstra for at du ikke gidder ta i et tak..

Gjest mullify
Skrevet

Dugnadsgjengen klarer seg nok.

Verre er det at angsten får bestemme. Den tar hele hånden om du gir den lillefingeren.

Gjest segunda
Skrevet

En snylter du da :-(

Andre må gjøre ekstra for at du ikke gidder ta i et tak..

ja jeg kan gjerne være en snylter. Jeg gjør mye, og de som mener at jeg ikke gjør nok får komme og gjøre rede for det. Det å¨kalle en snylter som ikke stiller opp på bestemt dato og klokkeslett krever forklaring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...