Gå til innhold

abstinenser

Anbefalte innlegg

Gjest sobrilkutt
Skrevet

Jeg holder på å gå på veggen av abstinens. Jeg har det så fryktelig vondt. Jeg fatter ikke at det går an å få slik plutselig abstinens når det er tre mnd siden jeg sluttet på sobril. Jeg kan bar eikke ta sobril nå. Jeg fryser, svetter, skjerlver, har slik angst, er så deprimert, føler at jeg går på veggen, er så kraftløs. Det gjør vondt å svelge, vondt i halsen og nedover brystet, og jeg er så sliten. Jeg orker ikke mer. Jeg har grått og grått. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har ingen som kan være hos meg. Jeg vet ikke når det går over. Jeg var så bra, og så sa det plutselig pang igjen, og nå har jeg ikke noe mer å kjempe med.

Jeg bruker å være flink å stå i vanlige angstfølelser, men dette er slik seipining.

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg betviler sterkt at dette er abstinenser. Jeg tror dette er en ny episode av sykdommen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...