Gå til innhold
Gjest speer

Vil gi barna homo-eventyr

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jubalong70

Eller, hvorfor?

Hvorfor bruke masse penger på det?

Barna vil jo oppleve samfunnets mangfold likevel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest togli

Eller, hvorfor?

Kanskje for å hjelpe et barn som sliter med følelsen av å være "annerledes"?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Helt feil !

Helt på trynet, spør du meg! Hvorfor i all verden skal barna "introduseres" for samfunnets seksuelle mangfold i barnehagen? Det vi lde fort nok finne ut av likevel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sør

Eller, hvorfor?

Koster homoeventyr mer enn heteroeventyr? *forvirret*

Er det klesdraktene som er dyre? ;-)

Med vennlig hilsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Mrs. Wallace

Koster homoeventyr mer enn heteroeventyr? *forvirret*

Er det klesdraktene som er dyre? ;-)

Med vennlig hilsen

Hahaha! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sør

Helt på trynet, spør du meg! Hvorfor i all verden skal barna "introduseres" for samfunnets seksuelle mangfold i barnehagen? Det vi lde fort nok finne ut av likevel.

Mener du at man da heller ikke skal ha eventyr med heterofile i eventyr i barnehagen? Eller er det (tilfeldigvis) bare eventyr med homofile du mener?

Med vennlig hilsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Elextra

Eller, hvorfor?

''Hvorfor bruke masse penger på det?''

Ja, hvorfor bruke penger på barnekultur? Får de ikke det inn på et vis uansett?

;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mrs. Wallace

Det synes jeg er helt superdupert. Både homoeventyr, og ikke minst tøffe prinsesser (gudene skal vite at det ikke er for mange av den varianten i sånne bøker) og konger som heller vil være sammen med barna sine.

Det er altfor mange barnebøker som er intenst konservative og stereotypiske. Litt variasjon har aldri skadet - snarere tvert imot.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest solfryd

Mener du at man da heller ikke skal ha eventyr med heterofile i eventyr i barnehagen? Eller er det (tilfeldigvis) bare eventyr med homofile du mener?

Med vennlig hilsen

Selvfølgelig skal det være eventyr med heterofile i. Det er jo det som er normalen, for pokker! (heterofili)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Signatura

Selvfølgelig skal det være eventyr med heterofile i. Det er jo det som er normalen, for pokker! (heterofili)

Og troll, drager, prinser og prinsesser, havfruer, dyr som snakker, magi og spøkelser, er det også normalen?

Det blir ganske kjedelige eventyr om den norske kjernefamilien som ikke er fattig og ikke er rik og som drar på shopping til Strømstad eller i svømmehallen. "Eventyret om gutten som hadde salami på brødskiva i barnehagen"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mirabell

Og troll, drager, prinser og prinsesser, havfruer, dyr som snakker, magi og spøkelser, er det også normalen?

Det blir ganske kjedelige eventyr om den norske kjernefamilien som ikke er fattig og ikke er rik og som drar på shopping til Strømstad eller i svømmehallen. "Eventyret om gutten som hadde salami på brødskiva i barnehagen"

''"Eventyret om gutten som hadde salami på brødskiva i barnehagen"''

LOL

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Axcia

''"Eventyret om gutten som hadde salami på brødskiva i barnehagen"''

LOL

Jeg ler med deg. Hahaha! :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dorthe

Selvfølgelig er det flott. Tenk på hvor mange barn som har to fedre eller to mødre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Shira :o)

Synes det er en bra ting jeg. Ofte forteller homofile at de følte seg unormale i oppveksten, jeg er for at barn kan forstå tidlig at det ikke er unormalt.

Selv opplever jeg ofte fordommer rundt meg, så jeg ønsker mer opplysning til barna at det er normalt, for å kverke fordommer som enkelte både bevisst og ikke minst ubevisst gir barna rundt seg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
BobbyPeru

Dette er et signal til homobevegelsens beste. Barna er ikke ofret en tanke. Det er en triumf for den norske kjønnsforskningen som utelukkende hevder at kjønn, og seksualtet, er sosialt konstruert.

Jeg tror barn ofte etterspør stabilitet og avgrensninger. I stedet påtvinges de voksnes komplekse interesser.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Katt-ja

Ikke at jeg leste linken, men jeg er absolutt for at homofili normaliseres for barn!

Hvor vanskelig må det ikke være å komme ut av skapet etter kanskje 10-15 år med utelukkende forventninger om at man skal finne seg en av motsatt kjønn?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
morsan

*HE HE*

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
jubalong70

Kanskje for å hjelpe et barn som sliter med følelsen av å være "annerledes"?

Ja, kanskje det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden