Gå til innhold

Vil gi barna homo-eventyr


Gjest speer

Anbefalte innlegg

Gjest fra bergen

Nei, for børn bør gå tidlig til sengs og ha hendene over dynekanten, slik at de ei utsettes for styggedom. Husk at onani går på forstanden løs. Homofili er sikkert intet bedre.

De frue har forstått det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 461
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    137

  • Dorthe

    45

  • morsan

    11

  • BobbyPeru

    10

Mest aktive i denne tråden

Gjest fra bergen

Vel, les noe som er mindre befengt med fordommer.

Dette har ingen ting med fordommer å gjøre. Eg sier bare at børnene er for små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har ingen ting med fordommer å gjøre. Eg sier bare at børnene er for små.

Du har ingen grunn til å si at unger må være eldre for å høre om homofili enn om heterofili.

Den eneste "grunnen" er dine egen fordommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solfryd

Jeg vet det, og du er fordumsfull i tillegg.

Fordomsfull og dum fordi jeg har en mening om at homofili ikke er like normalt som heterofili, og at jeg ikke synes noe om at barn skal lære om homofili i barnehagen?

Det synes jeg er trakassering av meg som person. Og det sier jo veldig mye om deg... Det er du som driter på dråget her...

Hvorfor aksepterer eller respekterer ikke du andres meninger? Er det fordi de avviker fra dine egne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er under press er ikke "verdier", men dine fordommer.

Hva vet du om mitt syn på homofili?

Det samme skjer igjen og igjen - du styrer ut av diskusjonen når den blir vanskelig og går etter mannen i stedet for ballen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solfryd

Du har ingen grunn til å si at unger må være eldre for å høre om homofili enn om heterofili.

Den eneste "grunnen" er dine egen fordommer.

Og du Sør, har jævlig mange fordommer mot mennesker som ikke mener det samme som deg! Skam deg! Noe så flaut for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva vet du om mitt syn på homofili?

Det samme skjer igjen og igjen - du styrer ut av diskusjonen når den blir vanskelig og går etter mannen i stedet for ballen.

Ikke prøv å "løpe vekk" igjen.

Det er kun dine egne fordommer som blir truet av homofile eventyr. Ingen "verdier".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fra bergen

Du har ingen grunn til å si at unger må være eldre for å høre om homofili enn om heterofili.

Den eneste "grunnen" er dine egen fordommer.

Små børn behøver ikke å lære om hverken homofili eller om heterofili. Det bør vente nogre år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du Sør, har jævlig mange fordommer mot mennesker som ikke mener det samme som deg! Skam deg! Noe så flaut for deg!

Slå opp "fordommer" i ordboken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fra bergen

Og du Sør, har jævlig mange fordommer mot mennesker som ikke mener det samme som deg! Skam deg! Noe så flaut for deg!

Signerer på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Små børn behøver ikke å lære om hverken homofili eller om heterofili. Det bør vente nogre år.

Så de skal ikke få høre noen eventyr om prinser og prinsesser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men ikke så tidelig. Vent nu til barnene kommer i 5-6 klasse.

Det mener du hjelper når flere av ungene i barnehagen har to mødre eller to fedre. Da blir det litt seint å snakke om det i sjette klasse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fra bergen

Så de skal ikke få høre noen eventyr om prinser og prinsesser?

Jo, det er bare sundt for de små børn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fra bergen

Det mener du hjelper når flere av ungene i barnehagen har to mødre eller to fedre. Da blir det litt seint å snakke om det i sjette klasse

De små børn bryr seg ikke om slikt må De vite, frue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordomsfull og dum fordi jeg har en mening om at homofili ikke er like normalt som heterofili, og at jeg ikke synes noe om at barn skal lære om homofili i barnehagen?

Det synes jeg er trakassering av meg som person. Og det sier jo veldig mye om deg... Det er du som driter på dråget her...

Hvorfor aksepterer eller respekterer ikke du andres meninger? Er det fordi de avviker fra dine egne?

Nei, det er meninger jeg ikke aksepterer. Meninger om at "kvinner bør voldtas", meninger om at "homofili er mindreverdig", meninger om at "jøder er gjerrige" og "muslimer er fæle".

1 MILLION homofile ble drept i gasskammerne på grunn av fordommer mot homofile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slå opp sjæl, for du vet faen meg ikke hva det betyr!

Jo, det er nettopp det jeg gjør.

Når jeg fordømmer deg for det DU skriver, så baserer jeg meg på det DU har skrevet, og IKKE på "fordommer". Fordommer er hvis jeg mangler informasjon om deg som individ. Det gjør jeg åpenbart ikke, for du oser ut med dine trakasserende innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fra bergen

Nei, det er meninger jeg ikke aksepterer. Meninger om at "kvinner bør voldtas", meninger om at "homofili er mindreverdig", meninger om at "jøder er gjerrige" og "muslimer er fæle".

1 MILLION homofile ble drept i gasskammerne på grunn av fordommer mot homofile.

''"homofili er mindreverdig"''

Det er det vel ingen som har sagt her. Men det må kunne gå ann å si at homofil praksis er synd hvis man er kristen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...