Gå til innhold

Hva har forandret seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I gamle dager var det baksnakk som førte til at "hekser" ble brent på bålet. Folk ble henrettet for å stjele, selv i Norge. Det er klart at menneskene var dårligere i gamle dager, men fører ikke generasjonene med seg den samme tankegangen? Hva mener du NHD?

Videoannonse
Annonse
Gjest høstløv
Skrevet

Jeg tror ikke at mennesker var dårligere i gamle dager.

Vi er bare blitt mer humane i våre straffemetoder.

Skrevet

Jeg tror ikke at mennesker var dårligere i gamle dager.

Vi er bare blitt mer humane i våre straffemetoder.

Men baksnakkingen er den samme ja?

Gjest høstløv
Skrevet

Men baksnakkingen er den samme ja?

Nå er det jo ingen som får betegnelsen hekser i dag. Men jeg tror ikke at folk er blitt snillere mht å sladre og snakke stygt om hverandre.

Skrevet

Nå er det jo ingen som får betegnelsen hekser i dag. Men jeg tror ikke at folk er blitt snillere mht å sladre og snakke stygt om hverandre.

Det tror jeg også. :(

Skrevet

''Det er klart at menneskene var dårligere i gamle dager,..''

Er du så sikker på at menneskene var så mye dårligere i gamle dager?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hvis du først og fremst tenker på sladder, har det bare gått i feil retning. Nå har det blitt industri med Se & Hør og fru Skappel med eget program på en av helgekveldene.

Skrevet

Hvis du først og fremst tenker på sladder, har det bare gått i feil retning. Nå har det blitt industri med Se & Hør og fru Skappel med eget program på en av helgekveldene.

Fru Skappel er sexy, men hun er dum som et brød!

Gjest Ungbjørg
Skrevet

Fru Skappel er sexy, men hun er dum som et brød!

Hvordan kan du påstå noe sånt? Kjenner du henne? Hvordan er det mulig å i det hele tatt si at en person er "dum som et brød"?

Skrevet

Hvordan kan du påstå noe sånt? Kjenner du henne? Hvordan er det mulig å i det hele tatt si at en person er "dum som et brød"?

Min mening. Hun må være dum som et brød som kan lage slike programmer, men hun er sexy da :)

Skrevet

Helt enig med NHD.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...