Oldbjørg Skrevet 11. mai 2010 Skrevet 11. mai 2010 I gamle dager var det baksnakk som førte til at "hekser" ble brent på bålet. Folk ble henrettet for å stjele, selv i Norge. Det er klart at menneskene var dårligere i gamle dager, men fører ikke generasjonene med seg den samme tankegangen? Hva mener du NHD? 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 11. mai 2010 Skrevet 11. mai 2010 Jeg tror ikke at mennesker var dårligere i gamle dager. Vi er bare blitt mer humane i våre straffemetoder. 0 Siter
Oldbjørg Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Skrevet 11. mai 2010 Jeg tror ikke at mennesker var dårligere i gamle dager. Vi er bare blitt mer humane i våre straffemetoder. Men baksnakkingen er den samme ja? 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 11. mai 2010 Skrevet 11. mai 2010 Men baksnakkingen er den samme ja? Nå er det jo ingen som får betegnelsen hekser i dag. Men jeg tror ikke at folk er blitt snillere mht å sladre og snakke stygt om hverandre. 0 Siter
Oldbjørg Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Skrevet 11. mai 2010 Nå er det jo ingen som får betegnelsen hekser i dag. Men jeg tror ikke at folk er blitt snillere mht å sladre og snakke stygt om hverandre. Det tror jeg også. 0 Siter
100%ull Skrevet 11. mai 2010 Skrevet 11. mai 2010 ''Det er klart at menneskene var dårligere i gamle dager,..'' Er du så sikker på at menneskene var så mye dårligere i gamle dager? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. mai 2010 Skrevet 11. mai 2010 Hvis du først og fremst tenker på sladder, har det bare gått i feil retning. Nå har det blitt industri med Se & Hør og fru Skappel med eget program på en av helgekveldene. 0 Siter
Oldbjørg Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Skrevet 12. mai 2010 Hvis du først og fremst tenker på sladder, har det bare gått i feil retning. Nå har det blitt industri med Se & Hør og fru Skappel med eget program på en av helgekveldene. Fru Skappel er sexy, men hun er dum som et brød! 0 Siter
Gjest Ungbjørg Skrevet 12. mai 2010 Skrevet 12. mai 2010 Fru Skappel er sexy, men hun er dum som et brød! Hvordan kan du påstå noe sånt? Kjenner du henne? Hvordan er det mulig å i det hele tatt si at en person er "dum som et brød"? 0 Siter
Oldbjørg Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Skrevet 12. mai 2010 Hvordan kan du påstå noe sånt? Kjenner du henne? Hvordan er det mulig å i det hele tatt si at en person er "dum som et brød"? Min mening. Hun må være dum som et brød som kan lage slike programmer, men hun er sexy da 0 Siter
Olav Femte Skrevet 12. mai 2010 Skrevet 12. mai 2010 Hvis du først og fremst tenker på sladder, har det bare gått i feil retning. Nå har det blitt industri med Se & Hør og fru Skappel med eget program på en av helgekveldene. Helt enig med NHD. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.