Gjest så lei seg Skrevet 11. mai 2010 Skrevet 11. mai 2010 Jeg tror jeg er deprimert. Jeg er så innmari lei meg, har bare lyst til å låse meg inne, unngå alt. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det. 0 Siter
Gjest så lei seg Skrevet 11. mai 2010 Skrevet 11. mai 2010 aktiviser deg Hva mener du? Jeg har lyst til å låse meg inne, men gjør det jo ikke. Lever et vanlig liv med barn,mann, jobb, trening, venner. Forskjellen er bare at jeg har lyst til å grine hele tida. 0 Siter
Drofereh Skrevet 11. mai 2010 Skrevet 11. mai 2010 Du bør prate med fastlegen din, det finnes både behandling og medisiner for dette 0 Siter
Gjest så lei seg Skrevet 11. mai 2010 Skrevet 11. mai 2010 Du bør prate med fastlegen din, det finnes både behandling og medisiner for dette Ja, jeg skal det, men fikk ikke time før om to uker, og aner ikke hvordan jeg skal holde ut i mellomtiden. Takk for godt tips! 0 Siter
Gjest pocket72 Skrevet 11. mai 2010 Skrevet 11. mai 2010 Hva mener du? Jeg har lyst til å låse meg inne, men gjør det jo ikke. Lever et vanlig liv med barn,mann, jobb, trening, venner. Forskjellen er bare at jeg har lyst til å grine hele tida. hmm, vet du hvorfor du er så lei deg, ville det hjelpe å søke noen å kunne prate med?. Har erfart at trening gjør en mer opplagt og i bedre humør. Ser at du skriver at du trener, men hva med å finne en "ny gren" kansje sammen med en veninne??. Hva gjør deg lykkelig og når føler du ekte glede over livet?..Om du ikke vet dette, så tror jeg at du må ha profosjonell hjelp, kontakt din fastlege. Det er ingen skam å be om hjelp, og selvom man har mann, barn, hun ect, så har man i perioder i livet behov for hjelp til å sotere tanker og følelser. Det har ihvertfall jeg...Lykke til.. 0 Siter
Drofereh Skrevet 11. mai 2010 Skrevet 11. mai 2010 Ja, jeg skal det, men fikk ikke time før om to uker, og aner ikke hvordan jeg skal holde ut i mellomtiden. Takk for godt tips! bare hyggelig, husk det går over 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.