eksvimle Skrevet 11. mai 2010 Skrevet 11. mai 2010 Har (bl.a...) diagnosen "unnvikende personlighetsforstyrrelse", er det virkelig ikke noe som hjelper? Finnes det medisner overhodet? Et eller annet? Unnskyld at jeg er til så mye bry her igjen... 0 Siter
frosken Skrevet 11. mai 2010 Skrevet 11. mai 2010 Hei :-) Har tenkt på deg de siste dagene og lurt på hvordan det gikk. Har du klart å ta kontakt med noen i hjelpeapparatet? 0 Siter
eksvimle Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Skrevet 11. mai 2010 Hei :-) Har tenkt på deg de siste dagene og lurt på hvordan det gikk. Har du klart å ta kontakt med noen i hjelpeapparatet? Tusen takk for det!!! Det satte jeg egentlig veldig stor pris på. Jeg har skrevet et brev, men jeg har ikke fått meg til å få postet det. Er så usikker... (kanskje noe med den unnvikende personlighetsforstyrrelsen å gjøre???!...). 0 Siter
Oldbjørg Skrevet 11. mai 2010 Skrevet 11. mai 2010 Tusen takk for det!!! Det satte jeg egentlig veldig stor pris på. Jeg har skrevet et brev, men jeg har ikke fått meg til å få postet det. Er så usikker... (kanskje noe med den unnvikende personlighetsforstyrrelsen å gjøre???!...). Gleder du deg til Jul? 0 Siter
frosken Skrevet 11. mai 2010 Skrevet 11. mai 2010 Tusen takk for det!!! Det satte jeg egentlig veldig stor pris på. Jeg har skrevet et brev, men jeg har ikke fått meg til å få postet det. Er så usikker... (kanskje noe med den unnvikende personlighetsforstyrrelsen å gjøre???!...). Hvis du vil, så kan jeg evt. diskutere dette videre med deg på mail. Mailadressen min er [email protected] 0 Siter
eksvimle Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Skrevet 11. mai 2010 Gleder du deg til Jul? ...hater jula! Hvorfor spør du om det! 0 Siter
Oldbjørg Skrevet 11. mai 2010 Skrevet 11. mai 2010 ...hater jula! Hvorfor spør du om det! Fordi jula er en gledens tid for mange. At du hater jula er trist. Kunne ønske jeg kunne være sammen med deg i jula slik at du kunne få en herlig tid. 0 Siter
Oldbjørg Skrevet 11. mai 2010 Skrevet 11. mai 2010 Hei :-) Har tenkt på deg de siste dagene og lurt på hvordan det gikk. Har du klart å ta kontakt med noen i hjelpeapparatet? Sendte deg en e-mail. Håper du svarer! 0 Siter
Gjest unnvikende Skrevet 11. mai 2010 Skrevet 11. mai 2010 Jeg syns Remeron har hjulpet meg noe til å få en mer "gi faen"-holdning. og dermed tørre mer. Men det er ikke sikkert de er sånn for alle, og dessuten kan det ha sammenheng med når jeg fikk dem. Ellers er det vel egentlig bare psykoterapi som hjelper. Det går imidlertid an å bli veldig mye bedre med terapi. Beklageligvis kan visst ikke alt løses med medisiner. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. mai 2010 Skrevet 11. mai 2010 Prof Hans Nordahl, psykologisk institutt, NTNU, rapporterer utmerkede resultater med metakognitiv terapi hvor en legger inn langt mer praktiske øvelser/utprøvinger enn i tradisjonell angstterapi. 0 Siter
eksvimle Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Skrevet 11. mai 2010 Prof Hans Nordahl, psykologisk institutt, NTNU, rapporterer utmerkede resultater med metakognitiv terapi hvor en legger inn langt mer praktiske øvelser/utprøvinger enn i tradisjonell angstterapi. Hva går det ut på? (Finnes det en nettside med grei oversikt?) Og hvordan starter jeg med det? Føler meg i en litt håpløs situasjon, og prøver å finne en liten tråd ihvertfall et eller annet sted å klamre meg fast i!) 0 Siter
Gjest les nøye Skrevet 11. mai 2010 Skrevet 11. mai 2010 Hva går det ut på? (Finnes det en nettside med grei oversikt?) Og hvordan starter jeg med det? Føler meg i en litt håpløs situasjon, og prøver å finne en liten tråd ihvertfall et eller annet sted å klamre meg fast i!) enkelt det vell,det ligger i navnet 0 Siter
eksvimle Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Skrevet 11. mai 2010 enkelt det vell,det ligger i navnet Kan du forklare da? 0 Siter
Gjest les nøye Skrevet 11. mai 2010 Skrevet 11. mai 2010 Kan du forklare da? du skal mer ut i det virkelige liv og utfordre angsten 0 Siter
eksvimle Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Skrevet 11. mai 2010 du skal mer ut i det virkelige liv og utfordre angsten Takk for svar... Men, hvordan komme seg ut i verden da...?!!! 0 Siter
Gjest les nøye Skrevet 11. mai 2010 Skrevet 11. mai 2010 Hva går det ut på? (Finnes det en nettside med grei oversikt?) Og hvordan starter jeg med det? Føler meg i en litt håpløs situasjon, og prøver å finne en liten tråd ihvertfall et eller annet sted å klamre meg fast i!) du må selvsagt starte med psykolog som behersker metakognitiv,sett i gang 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.