Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du forsøkt det? Jeg har aldri, men kunne godt tenke meg det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg kunne slette dette innlegget hadde jeg gjort det!

Gjest Jeg tilhører gruppa 1/3
Skrevet

Hvorfor det?

Min DOL-erfaring sier at det kanskje er 2/3 her inne som enten ikke har prøvd og ikke vil prøve, eller har prøvd og ikke liker det.

Den siste 1/3 liker analsex og har det "jevnlig".

Skrevet

Hvorfor det?

Min DOL-erfaring sier at det kanskje er 2/3 her inne som enten ikke har prøvd og ikke vil prøve, eller har prøvd og ikke liker det.

Den siste 1/3 liker analsex og har det "jevnlig".

Kanskje fordi det ble feil forum.

Skrevet

Feil forum, ellers florerer det da av analsex-innlegg på DOL.

Gjest hahahaha
Skrevet

Passer godt at du har postet dette på psykiatri... Det må jo være et psykiatrisk fenomen det der med analsex...

marlenexxx27
Skrevet

Høres ut som du er ute av den suicidale fasen! Bra for deg!

Gjest Jeg tilhører gruppa 1/3
Skrevet

Kanskje fordi det ble feil forum.

Greit nok at det burde hatt ligget på "seksualitet" men det er vel ikke så krise at hun bør føle at det burde vært fjernet?

Folk på "psykriatri" har vel også analsex?

Selv så så jeg ikke hvilket forum hun hadde lagt det på, fikk bare en følelse av at hun ikke ønsket å ha nevnt det i det hele tatt, og det synes jeg er unødvendig å føle :)

Gjest tristdette
Skrevet

Merker at jeg nå straks ble mindre bekymret over selvmordsinnlegget ditt :-) Man planlegger forhåpentligvis ikke analsex og selvmord samtidig.

Skrevet

Greit nok at det burde hatt ligget på "seksualitet" men det er vel ikke så krise at hun bør føle at det burde vært fjernet?

Folk på "psykriatri" har vel også analsex?

Selv så så jeg ikke hvilket forum hun hadde lagt det på, fikk bare en følelse av at hun ikke ønsket å ha nevnt det i det hele tatt, og det synes jeg er unødvendig å føle :)

Jeg synes også det var unødvendig å føle at det burde vært slettet, men jeg trodde det var p.g.a. feil valgt forum.

Skrevet

Merker at jeg nå straks ble mindre bekymret over selvmordsinnlegget ditt :-) Man planlegger forhåpentligvis ikke analsex og selvmord samtidig.

Med mindre man planlegger metoden analsex for å ha livet av seg...Noe så langtekkelig hadde vel ratt kjedet en stakkar ihel til slutt... Haha I KILL myself.. Dronninga av dritthumor. :0) Bokstavelig talt.

Nei..*skerper seg*

Hadde nok prøvd jeg med lell, om han hadde ønsket det. Men desverre, han mener vi har drittunger nok. Så jeg får leve med min uvitenhet.

Gjest nemlig hemlig
Skrevet

Jeg kunne ikke tenke meg å prøve. Ikke noe morsomt, hvis penis ser ut som en snickers etterpå, vilket kan skje. Yuck.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...