Olav Femte Skrevet 12. mai 2010 Skrevet 12. mai 2010 http://www.forskning.no/artikler/2010/april/248896 PS: jeg forholder meg nøytral. 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 12. mai 2010 Skrevet 12. mai 2010 Jeg har PTSD, men bare tanken på E skremmer vettet av meg. Jeg ville ikke tatt i det - heller hard og vondt psykoterapi enn stoffer som kan gi en rekke andre psykiske problemer. Dette er min personlige mening, ikke en negativ kommentar til trådstarter. 0 Siter
Gjest athos Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 Jeg har PTSD, men bare tanken på E skremmer vettet av meg. Jeg ville ikke tatt i det - heller hard og vondt psykoterapi enn stoffer som kan gi en rekke andre psykiske problemer. Dette er min personlige mening, ikke en negativ kommentar til trådstarter. Ecstacy gir virkninger som oppstemthet, økt energi og kontaktfølelse. Den kan også gi skader som avhengighet, overoppheting ved intens dans, depresjon og psykose. Kanskje ikke det best egnede middelet i kurering av PTS. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.