Orio Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 Orker snart ikke mer angst. Skjelver og skjelver, har holdt på noen dager allerede. Og i dag har jeg en del andre ting jeg skulle ha gjort, men må få litt kontroll på skjelvingene først. Det er så mye lettere å gjøre ting når jeg ikke skjelver så veldig på hendene. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 Jeg tror rekkefølgen er omvendt. Det er ved å engasjere deg i noe å gjøre at angsten og skjelvingen blir mindre. 0 Siter
Orio Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Skrevet 13. mai 2010 Jeg tror rekkefølgen er omvendt. Det er ved å engasjere deg i noe å gjøre at angsten og skjelvingen blir mindre. Jeg har prøvd det. Jeg bare mister alt jeg tar. Tror jeg skal prøve å gå en tur. Da trenger jeg ikke ha så mye kontroll over hendene, i alle fall. 0 Siter
Gjest Risotta Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 Huff.. Går du ikke på medisiner som kan hjelpe deg. Får vondt av å lese hvordan andre har det...når jeg selv nesten er helt bra av angsten. Husker bare hvor jævlig det var.. Grusomt.. ingen kan forestille seg hvordan det er uten å ha vært nede i angst gjørma. Lykke til:-) 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 Jeg har prøvd det. Jeg bare mister alt jeg tar. Tror jeg skal prøve å gå en tur. Da trenger jeg ikke ha så mye kontroll over hendene, i alle fall. Det er et veldig godt angstmiddel det - å gå en litt skikkelig og rask tur. Jeg har selv sittet der og håpet at skjelvingene skulle stoppe før jeg tok tak i noe, og... for meg ble det verre fordi jeg bare tenkte på de skjelvingene. Jeg synes det er greit å ha noe beroligende liggende, men jeg synes ikke det skal være førstevalget når angsten begynner å bølle med oss. Håper det hjalp å gå tur :-) 0 Siter
Orio Skrevet 14. mai 2010 Forfatter Skrevet 14. mai 2010 Det er et veldig godt angstmiddel det - å gå en litt skikkelig og rask tur. Jeg har selv sittet der og håpet at skjelvingene skulle stoppe før jeg tok tak i noe, og... for meg ble det verre fordi jeg bare tenkte på de skjelvingene. Jeg synes det er greit å ha noe beroligende liggende, men jeg synes ikke det skal være førstevalget når angsten begynner å bølle med oss. Håper det hjalp å gå tur :-) Det hjalp. Og det er jeg kjempeglad for, før var det å gå tur veldig angstskapende, nå er det blitt et middel for å dempe angsten. Tankene var ikke så mye på skjelvingen som på alle tingene jeg skulle ha gjort. Noe fikk jeg gjort da angsten ga seg, resten ga jeg blaffen i at jeg ikke rakk/klarte i går. 0 Siter
Orio Skrevet 14. mai 2010 Forfatter Skrevet 14. mai 2010 Huff.. Går du ikke på medisiner som kan hjelpe deg. Får vondt av å lese hvordan andre har det...når jeg selv nesten er helt bra av angsten. Husker bare hvor jævlig det var.. Grusomt.. ingen kan forestille seg hvordan det er uten å ha vært nede i angst gjørma. Lykke til:-) Jeg går på medisiner, som hjelper bra. Jeg har det mye bedre enn før jeg begynte med dem, men det fjerner ikke all angst i alle situasjoner. Jeg har beroligende jeg kan ta, men gjør det helst ikke. Og denne gangen hjalp det faktisk å gå en tur. For første gang! (Før har det vært angstskapende.) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.