Gå til innhold

Utagering

Anbefalte innlegg

Gjest Løsaktig
Skrevet

Tidligere voldtatt jente, har endt opp som "jeg kan ha sex med hele verden" Jeg har ikke et seriøst forholdt til temaet lenger, og følelser og sex er splittet. I praksis er det bare å kle av meg og ta meg for de som har lyst. Det betyr ingenting for meg emosjonellt, så lenge det ikke får konsekvenser i form av barn, sykdom, eller at man får rykte på seg. Jeg kunne fint solgt min egen kropp. Det har skjedd noe i hodet mitt. Jeg kan ha sex med folk jeg ikke tåler trynet på, som jeg vet er slemme, og jeg kjenner ikke noe skyld, skam, forlegenhet, jeg skrur av. Er det meg det har klikket for ? Hvor vanlig er det at man blir helt avskrudd ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Som du ser er det et overgrepsforum her på DOL (bruk "Velg forum" øverst i høyre hjørne). Hvis du leser der, så ser du at det slettes ikke er uvanlig. Etter en slik hendelse så er det mange som reagerer som deg, eller de gjør det helt motsatte.

Har du prøvd å snakke med Dixi? www.dixi.no Har du noen du kan snakke med om dette - en psykolog (det er lett å få henvisning fra fastlegen din), eller lignende?

Med vennlig hilsen

Skrevet

Det virker som om du trenger å finne tilbake til grensene dine. Ellers så er jo kvinnelig seksualitet så mangt. I dag skal man jo ikke føle skam om man er løsaktig. Jeg har nesten inntrykk av at det er trendy. Men siden du har vært utsatt for noe kriminelt, kan det jo ha ødelagt deg. Har du glede av det med hvem som helst?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...