Gå til innhold

Journal/diagnoser

Gjest Ei som er litt usikker på dette

Anbefalte innlegg

Gjest Ei som er litt usikker på dette
Skrevet

Hei Jeg lurer litt på når jeg som 15-16 åring hadde hyperventilering grunnet vanskelig situasjon, overgrep psyk syk far, og da slet i noen år, også når mens jeg jobbet meg gjennom fortid for da gravde jeg i det. Men nå er det 7 år siden jeg har hatt reaksjoner, en intox som ikke var ment for å ta mitt liv, men for å få sove (for 7-8 år siden). Det jeg lurer på er om dette alltid vil henge på meg? hvis jeg skulle bli lagt inn på akutten med f.eks blindtarmsbetennelse, vil det da stå om noe som er mange år tilbake og ikke i nærhet av min nåtid? og da bli lagt inn i nytt notat som tidligere sykdommer og diagnoser? Jeg har jobbet meg gjennom min fortid, av både overgrep og psyk syk far og lever i dag et sundt og godt liv, og ønsker ikke at det skal henge ved meg for alltid når det er en fortid som ikke hører til livet mitt i dag i det hele tatt. Og hva når jeg får barn, vil det bli en faktor, siden det står i journalen min, men er mange år siden og ikke 1% av livet mitt engang..? Vet du noe om hva slag holdninger det er rundt dette? Og om man kan "skjule" noe, eller om jeg ikke trenger å bekymre meg, Jeg jobber ved et akuttmotak og ønsker ikke at jeg skal bli dømt for noe som er fortid.. og jeg har jobbet hardt med meg selv for å ikke la mine plager bli plager på mine barn, for å bli en sterk og god mor, og da har jeg ikke lyst at min fortid skal ødelegge

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...