Gå til innhold

Løgnere

Anbefalte innlegg

Gjest gjennomskuet
Skrevet

Hvordan forholde seg til folk som lyger?

Er lett å gjennomskue,lyger om de minste ting for å si noe helt annet dagen etter,men også om store ting. Hva feiler det slike folk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Konfronter de med løgnen. Mulig de lider av personlighetsforstyrrelser og er helt uten samvittighet. Ikke vet jeg.

Bare å kutte ut slike folk egentlig. .

Gjest gjennomskuet
Skrevet

Konfronter de med løgnen. Mulig de lider av personlighetsforstyrrelser og er helt uten samvittighet. Ikke vet jeg.

Bare å kutte ut slike folk egentlig. .

''Konfronter de med løgnen.''

Har gjort det uten at det nytter,virker som om de bare må lyge. Det verste er at det virker som de tror det selv,forvirrende når folk skifter sannhet så ofte. En henger liksom ikke med i svingene,nå bare sier jeg ja og ok ,selv om jeg vet det bare er tull det de sier.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...