Gjest allergisk324 Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 Hei! Jeg bruker 75 mg efexor sammen m 300mg Wellbutrin. De siste dagene har jeg igjen fått allergien min, men jeg har helt glemt å spørre legen om wellbutrin kan brukes sammen med allergimedisiner. Det spør i pakningsvedlegget til Wellbutrin at det ikke skal brukes sammen med sederende antihistaminer. Jeg bruker zyrtec og blir veldig trøtt av den. Spørsmålet: Kan Wellbutrin og Zyrtec (eller aerius..har den liggende og) kombineres? 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 Med "sederende antihistaminer" menes nok første generasjons allergitabletter som Vallergan og Phenergan. 0 Siter
Gjest kombinerer Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 Jeg kombinerer wellbutrin med tre ulike sederende antihistaminer uten noen problemer. Men var ofte hos legen i oppstarten og tok blodprøver for å oppdage eventuelle interaksjoner. Hvis det er lenge til neste legetime kan du ringe legekontoret, legevakten eller apotek å spørre. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 Jeg kombinerer wellbutrin med tre ulike sederende antihistaminer uten noen problemer. Men var ofte hos legen i oppstarten og tok blodprøver for å oppdage eventuelle interaksjoner. Hvis det er lenge til neste legetime kan du ringe legekontoret, legevakten eller apotek å spørre. Kombnasjonen er helt i orden. 0 Siter
Gjest allergisk324 Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 Kombnasjonen er helt i orden. Svarte du på mitt spørsmål? Er Zyrtec og Wellbutrin ok å kombinere? Står på begge at de kan senke krampeterskelen så jeg ble redd det ble dobbelt opp om man tar begge 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.