Nautikatt Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 Jeg bruker 50*50*200 mg Truxal hver dag. Tar medisinen mot angst, abstinenser og søvnproblemer. Er dette en grei dosering? 0 Siter
Nautikatt Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Skrevet 13. mai 2010 OK, vikrer det for deg ? Ja, selvfølgelig. Fungerte ikke Truxal for deg? 0 Siter
Gjest medikamentavhengig Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 Ja, selvfølgelig. Fungerte ikke Truxal for deg? Jeg har også abstinenser og har fått skrevet ut truxal. Med meg er det snakk om 25 mg i første omgang, men jeg er redd de medikamentene og bivirkninger. Redd jeg skal bli helt slått ut, og at jeg ikke minst skal få hodepine. Hadde du startbivirkninger, og hjelper de mot abstinensangsten? 0 Siter
Nautikatt Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Skrevet 13. mai 2010 Jeg har også abstinenser og har fått skrevet ut truxal. Med meg er det snakk om 25 mg i første omgang, men jeg er redd de medikamentene og bivirkninger. Redd jeg skal bli helt slått ut, og at jeg ikke minst skal få hodepine. Hadde du startbivirkninger, og hjelper de mot abstinensangsten? Jeg fikk ikke hodepine av 25mg, heller ikke av 50mg. Så jeg tror ikke du behøver å bekymre deg for det. Jeg har forøvrig ikke opplevd bivirkniger. 0 Siter
Nautikatt Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Skrevet 13. mai 2010 Jeg har også abstinenser og har fått skrevet ut truxal. Med meg er det snakk om 25 mg i første omgang, men jeg er redd de medikamentene og bivirkninger. Redd jeg skal bli helt slått ut, og at jeg ikke minst skal få hodepine. Hadde du startbivirkninger, og hjelper de mot abstinensangsten? ja, de hjelper mot abstinens. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.