Gå til innhold

Får ikke sove.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som sitter halve natta uten å få sove ?

Jeg er en av de.

Det er kanskje merkelig, siden jeg går på 6mg Xanor.

Har ikke sagt det her på forumet før, men Xanor er IKKE et sovemiddel.

Nå er klokka 23:57.

Jeg er lys våken.

Ja, jeg vet og opplevde at jeg ble trøtt i bynnelsen av behandlingen. Men det forsvant.

Xanor virker som det brukt for, men som et sovemiddel er det ikke egnet.

Kanskje ikke mange her på forumet som bruker Xanor, siden det er tabu blant leger/psykriater. Men jeg ville bare fortelle den lille krets av brukere - at på sikt, er det ikke et sovemiddel.

Videoannonse
Annonse
Gjest søvnløs bipolar
Skrevet

du er en real fyr olav;)håper du snart sovner,god natt;)

Skrevet

Takk for det "søvnløs bipolar".... :-)

Skrevet

Håper du får en god søvn...... :-)

Skrevet

Fint at du snakker om dette. Sover dårlig selv og det er vondt. Ligger du våken, eller leser, skriver du?

Gjest søvnløs bipolar
Skrevet

Håper du får en god søvn...... :-)

nei,vært våken i 21timer men er rastløs å får ikke søvn.virker xanor for søvn før for deg???

Skrevet

Fint at du snakker om dette. Sover dårlig selv og det er vondt. Ligger du våken, eller leser, skriver du?

Jøss, ble overrasket at det ikke er bare meg her som ikke for sove. Bruker dere xanor ?

Skrevet

Hei Nautikatt.

Ja, jeg leser mye, siden jeg har vært historielærer.....blir mye histroiebøker for meg... :-)

Skrevet

nei,vært våken i 21timer men er rastløs å får ikke søvn.virker xanor for søvn før for deg???

Har du store søvn-problemer? Hvilke medikamenter bruker du?

Gjest svinesund
Skrevet

Hei Nautikatt.

Ja, jeg leser mye, siden jeg har vært historielærer.....blir mye histroiebøker for meg... :-)

Er det derfor du kaller deg for Olav den femte? :)

Gjest benzopreparat
Skrevet

Felleskatalogen blir ikke helt enig med seg selv her:

''Svært hyppige (>1/10) bivirkninger er sedasjon og døsighet.

Mindre hyppige: Psykiske: Insomnia''

Jeg bruker ikke xanor men andre benzopreparater, deriblant en hvor indikasjonen er "søvnmiddel". Noen ganger sover jeg, andre netter ikke.

Skrevet

Er det derfor du kaller deg for Olav den femte? :)

Olav Femte er tatt fra filmen Norske Byggeklosser vettu :)

Gjest Berrefjord
Skrevet

Norges beste film.

Gjest Istapp
Skrevet

Når jeg var syk sov jeg ikke om natta,bare litt på formiddagen. Er vel noe som følger med sykdom,tok vival på den tiden men ble ikke trøtt fordet. Er ikke alle som blir trøtt av benzo sikkert. Håper du fikk deg litt søvn :-)

Skrevet

Joda, stemmer. Olav Femte er mannen som skal bygge hus i filmen Norske Byggeklosser. En av de beste norske komedier.

Gjest Berrefjord
Skrevet

Helt enig! :)

MAZDAAAA-TOYOTAAA...HAHA-O!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...