Gå til innhold

AKUTT!! Alt er så skremmende

Anbefalte innlegg

Gjest Hjemsøkt
Skrevet

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre lengre!

Hva skal man gjøre når man er så psykisk dårlig at man bare ønsker å dø?

Dere skjønner jeg lider av en form for psykose, noe som er utrolig skremmende for tiden.

Jeg kan ikke legge meg en gang uten å føle at noen står bak meg eller overvåker meg.

Her om dagen var jeg hos fastlegen og spurte om han overvåket pcen min, han svarte nei, men jeg tror han gjør det likevel..

Jeg klarer ikke slå meg til ro og går konstant på vakt.. til og med på toalettet er jeg redd...

Og vær dag får jeg beskjeder i hodet mitt at noen vil meg noe vondt..

Det har hendt at jeg har hatt digre krangler med folk på grunn av de beskjedene..

Og jeg er redd for å tenke fordi alle kan høre tankene mine..

Jeg kan ikke gå på toalettet så ofte fordi jeg er sikker på at noen ser meg gjennom overvåkingskameraer i taket..

Nå er jeg så lei at jeg går konstant med selvmordstanker, men det verste er at når jeg får en tanke i hodet om å ta livet mitt hører jeg bare "gjør det" i rommet..

Så jeg er vel nødt til å gjøre det vel?

Det er jo det de ønsker.. eller kanskje de prøver å fortelle meg gjennom beskjeder at det er jeg som ønsker det.

De prøver å fortelle meg at jeg skal hoppe ned fra en høy bro så raskt som mulig!! Er det noen av dere som vet om livet mitt kan reddes før det er for sent?

Håper så inderlig på svar!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest antipsyk
Skrevet

Kan jeg spørre deg om du går på antipsykotika? Det er vesentlig for svaret.

Gjest Istapp
Skrevet

Litt rart at ikke legen reagerte mer på spørsmålet ditt,du må få hjelp med dette! Er jo tydelig at du er psykotisk,og at du lider...går bare ikke an å gå rundt å ha det så vondt. Fortell det til noen,bare si det som det er.

Gjest Hjemsøkt
Skrevet

Kan jeg spørre deg om du går på antipsykotika? Det er vesentlig for svaret.

Ja går på en nokså lav dose med seroquel.. men det er ikke medisin.. det er gift som legen har satt meg på for å drepe sjelen min slik at han kan bruke kroppen min til ånder.. det vil si at kroppen blir tildelt en ånd slik at de døde kan få nytt liv.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Dette krever medisinering. Hvilke medisiner bruker du og i hvilke doser?

Gjest Hjemsøkt
Skrevet

Dette krever medisinering. Hvilke medisiner bruker du og i hvilke doser?

Går på seroquel 200 mg morgen og 300 mg kveld.. men hvorfor må jeg ta medisiner når det bare er gift? Hvorfor vil legen drepe meg på denne måten?

Gjest antipsyk
Skrevet

Kjære deg. Du trenger hjelp og du søker hjelp. Du ber om hjelp fra ekspertisen, og han sier du trenger medisiner. Vet du hvor mange det er som går på den medisinen du går på? Det er ikke slik at bare din medisin er gift, og resten går på noe annet, en skikkelig medisin. Legene foreskriver det til deg fordi de vil hjelpe deg. Kanskje har du noen bivirkninger, og det er ofte slik, men det betyr ikke at det er gift. Hvem skal du høre på hvis du ikke skal høre på psykiaterne og legene dine? Det er de som kan hjelpe deg slik at du får det bedre. Du er psykotisk, og da trenger du antipsykotika i høye nok doser.

Skrevet

Ja går på en nokså lav dose med seroquel.. men det er ikke medisin.. det er gift som legen har satt meg på for å drepe sjelen min slik at han kan bruke kroppen min til ånder.. det vil si at kroppen blir tildelt en ånd slik at de døde kan få nytt liv.

Du trenger akutthjelp. Gå til legevakten.

Gjest Hjemsøkt
Skrevet

Har lagt meg nå.. får ikke sove.

Det er noen bak meg som vil meg vondt og så sitter det noen på badet mitt som vil ta å drepe meg.

I stuen stikker det ansikter ut av veggen og insekter som egentlig er overvåkingskameraer

Gjest nhd er snill han
Skrevet

Det er noen bak meg som vil meg vondt og så sitter det noen på badet mitt som vil ta å drepe meg.

I stuen stikker det ansikter ut av veggen og insekter som egentlig er overvåkingskameraer

nhd sier du må ta medisinen din,da forsvinner ansiktene,du stoler vell på han at han ikke vil forgifte deg???

Gjest been there done that
Skrevet

Du skriver på et psykiatriforum. Du vet vel at det er sykdommen som gjør at du ser, føler og hører ting? Hold på den tanken og ta pillene dine.

Å at du blir forgiftet av serequel er tull, tull, tull.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...