Gjest teajenta Skrevet 15. mai 2010 Skrevet 15. mai 2010 Har fått Zoloft pga depresjon og OCD. Har fått en pakke med 50mg Zoloft. Har først hatt en uke med 1 tablett og fortsatt med 2 tabletter daglig. Sist time hos psykiater spurte jeg om jeg skulle øke noe nå i uke 3. Fikk beskjed om at jeg skulle ta en tablett, altså 25mg i en uke, og to tabletter, altså 50mg, fra uke 2 og framover. Da jeg hadde timen var jeg ikke helt klar over hvor mange mg det er i esken, så jeg slo meg til ro med at jeg skulle fortsette med to tabletter. Men, ser jo nå på esken at den inneholder 50mg i en tablett!!! Ble plutselig veldig usikker her jeg....ser jo av tidligere innlegg at mange andre her har begynt med 25mg. Tar jeg for mye medisin? Er svært såre neglbånd en bivirkning i noen grad? 0 Siter
serenity777 Skrevet 15. mai 2010 Skrevet 15. mai 2010 Zoloft er ganske harmløs. Maxdose er 200mg, og du er langt under den. 0 Siter
Gjest ocd 22 Skrevet 15. mai 2010 Skrevet 15. mai 2010 Hvis du har ocd, skal du sannsynligvis opp i store doser, så det går sikkert bra. 0 Siter
teajenta Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 Zoloft er ganske harmløs. Maxdose er 200mg, og du er langt under den. Takk for tilbakemeldingene! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.