Gå til innhold

Psykiatriske sykepleiere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ikke helt vitsen i de. Er de et substitutt for en god venn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange psykiatriske sykepleiere jobber i psykiatriske avdelinger og da jobber de som sykepleiere med medisiner, miljøterapi osv. I tillegg har de mer peiling på psykatri enn vanlige sykepleiere.

De kan også jobbe med terapi på DPSer.

serenity777
Skrevet

Mange av de er høyt kompetente fagfolk. De plukker opp ett og annet ved å jobbe årevis i psykiatrien...

Skrevet

Jeg har absolutt bare gode ting å si om psykiatriske sykepleiere. Har hatt kontakt med yrkesgruppen både på DPS og i kommunen. Kompetente folk som har hjulpet meg masse . Men jeg har aldri tenkt på noen av dem som "en venninne".

Gjest Nerda
Skrevet

Mange psykiatriske sykepleiere jobber i psykiatriske avdelinger og da jobber de som sykepleiere med medisiner, miljøterapi osv. I tillegg har de mer peiling på psykatri enn vanlige sykepleiere.

De kan også jobbe med terapi på DPSer.

Jeg vil heller se på de som gode hjelpere. De fleste er gode og flotte mennesker, men det er klart at det er slik som i alle andre yrkesgrupper - noen er håpløse og burde aldri tatt utdannelsen til det de skal praktisere.

Gjest solfryd
Skrevet

Jeg har absolutt bare gode ting å si om psykiatriske sykepleiere. Har hatt kontakt med yrkesgruppen både på DPS og i kommunen. Kompetente folk som har hjulpet meg masse . Men jeg har aldri tenkt på noen av dem som "en venninne".

Psykepleiere kan gi støttesamtaler. Veldig viktig for dem som sliter med selvtillit og selvfølelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...