Oldbjørg Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 Ser ikke helt vitsen i de. Er de et substitutt for en god venn? 0 Siter
Adriana Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 Mange psykiatriske sykepleiere jobber i psykiatriske avdelinger og da jobber de som sykepleiere med medisiner, miljøterapi osv. I tillegg har de mer peiling på psykatri enn vanlige sykepleiere. De kan også jobbe med terapi på DPSer. 0 Siter
serenity777 Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 Mange av de er høyt kompetente fagfolk. De plukker opp ett og annet ved å jobbe årevis i psykiatrien... 0 Siter
Helmi Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 Jeg har absolutt bare gode ting å si om psykiatriske sykepleiere. Har hatt kontakt med yrkesgruppen både på DPS og i kommunen. Kompetente folk som har hjulpet meg masse . Men jeg har aldri tenkt på noen av dem som "en venninne". 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 Mange psykiatriske sykepleiere jobber i psykiatriske avdelinger og da jobber de som sykepleiere med medisiner, miljøterapi osv. I tillegg har de mer peiling på psykatri enn vanlige sykepleiere. De kan også jobbe med terapi på DPSer. Jeg vil heller se på de som gode hjelpere. De fleste er gode og flotte mennesker, men det er klart at det er slik som i alle andre yrkesgrupper - noen er håpløse og burde aldri tatt utdannelsen til det de skal praktisere. 0 Siter
Gjest solfryd Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 Jeg har absolutt bare gode ting å si om psykiatriske sykepleiere. Har hatt kontakt med yrkesgruppen både på DPS og i kommunen. Kompetente folk som har hjulpet meg masse . Men jeg har aldri tenkt på noen av dem som "en venninne". Psykepleiere kan gi støttesamtaler. Veldig viktig for dem som sliter med selvtillit og selvfølelse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.