Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer med dagen, alle dere med-brukere av psykiatriforum.

17. mai kan, som andre høytidsdager være slitsom når man sliter psykisk. Det vet jeg "alt" om. Til tross for det håper jeg dere alle får en fin dag, og har greid å legge opp til en feiring som kombinerer hensynet til egen helse og hensynet til familien.

Ønsker dere alle en kjempefin dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for hyggelig hilsen! Jeg har trukket innendørs for å få en pust i bakken. Det blir litt i overkant mange mennesker og mye inntrykk!

Ønsker deg alt godt :o)

Gjest sobrilkutt
Skrevet

Gratulerer med dagen til deg også.

Ikke den beste feiringen for meg, med mine langtidsabstinenser. Har hatt en skikkelig kneik nå, men vært litt bedre de siste par dagene. Men det går fremover, og snart blir det frihet både her og der:o)

Skrevet

Gratulerer til deg også...og resten av alle her inne...

Ønsker dere et fredelig sinn på en fredelig dag...

Skrevet

Grattis med dagen!:-) Jeg er på vei opp i skogen for å plukke blomster, og muligens en blåveis opp med rota:-) Og jeg sniker på banen. Jaja.

Skrevet

Jo, takk for det. Det er å finne den rette balansen som alt her i livet som gjør livet godt å leve.

Gjest kickoff
Skrevet

Jo, takk for det. Det er å finne den rette balansen som alt her i livet som gjør livet godt å leve.

Hei :-).

Har du opplevd noe stygt i forhold til sex? Overfører du kanskje dette til ditt liv her og nå? Kanskje det hjelper å tenke på at dette handler om kjærlighet mellom mennesker, skille mellom dette om du skjønner?

Gjest Bipolar i sjela
Skrevet

Gratulerer så mye med dagen, Orio - og dere andre!

Håper dagen deres blir fin selv om det betyr å trekke seg ut av situasjoner innimellom - er ikke alt vi _må_takle selv om det er 17.mai.

*klem*

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Takk for det :-)

17. mai representerer noe viktig som det er vel verdt å ta vare på.

Håper alle har hatt en fin Grunnlovsdag :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...