Gå til innhold

Plages av andres sexliv - sexfobi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ganger synes jeg det er vanskelig å skille lydene, katt som mjauer, unger som skriker, folk som har sex. Hører jo gjerne bare til damen da, da hun sikkert skal gi mannen selvtillitt.

''Hører jo gjerne bare til damen da, da hun sikkert skal gi mannen selvtillitt''

Klart hun skal. Ingen damer lager lyd når de har sex fordi det er godt. Sånn er det bare.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tjohei

16

• Nils Håvard Dahl, psykiater

4

• rose23

1

• serenity777

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest solfryd
Skrevet

Jeg hadde faktisk ikke deg i tankene. Svaret mitt var kun en variasjon over det gamle "Make love - not war"

Derimot ga du meg noen tanker da jeg leste denne: ''Og jeg kan ikke fri meg fra å tenke at denne var myntet på meg.''

Og hvilke tanker var det du fikk da du leste:

''Og jeg kan ikke fri meg fra å tenke at denne var myntet på meg.''

Grunnen til at jeg tenkte at du myntet svaret ditt på meg var at jeg i den seinere tid har vært ganske høylydt og kranglete her inne i diskusjoner med blant andre Sør... bannet har jeg også gjort. Så tenkte jeg at du da på bakgrunn av bildet du har laget deg av meg tror at jeg er slik i virkeligheten. Og at du slang på "dårlig foreldrefunksjon" fordi du regner med at alle drittkjerringer som meg må være dårlig forelder.

Men hvilke tanker var det du gjorde deg?

Håper du kan si B og ikke bare A... På forhånd takk! :-)

Gjest solfryd
Skrevet

Hvorfor skulle jeg få rabatt når jeg pusser opp leiligheten min? Fordi naboene kan tro at jeg har sex med dem?

Egentlig var dette et sleivete svar til deg for å være litt ekkel, men jeg beklager det.

Gjest segunda
Skrevet

Egentlig var dette et sleivete svar til deg for å være litt ekkel, men jeg beklager det.

Det er greit, det ble bare helt uforståelig hva du mente.

Gjest du motsier deg selv
Skrevet

Grunnen til at jeg tenkte at du myntet svaret ditt på meg var at jeg i den seinere tid har vært ganske høylydt og kranglete her inne i diskusjoner med blant andre Sør... bannet har jeg også gjort. Så tenkte jeg at du da på bakgrunn av bildet du har laget deg av meg tror at jeg er slik i virkeligheten. Og at du slang på "dårlig foreldrefunksjon" fordi du regner med at alle drittkjerringer som meg må være dårlig forelder.

enig!

Gjest om det
Skrevet

Når man tror slikt er myntet på en selv tenker jeg at en er paranoid, eller har paranoide trekk, eller har en nærtakenhet som tenderer mot det paranoide.(Kall det hva du vil). Det ville ikke falt meg inn å tro at NHD mente meg.

Fordi

1)Man kommuniserer ikke på den måten, i min ikkeparaniode verden.

2)Jeg ville ergo tatt det som en generell betraktning.

Men jeg merker meg at det er en del her inne som tolker ting annerledes enn meg.

Jeg må innrømme at jeg er glad jeg ikke opplever verden slik, fordi jeg tror det må være slitsomt og kanskje vondt. Så begynner jeg noen gang å tenke slik i stor grad springer jeg til legen min for å prøve ut et antipsykotika.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

"om det" har beskrevet det jeg tenkte.

Noen kaller det selvhenføring.

Gjest profile
Skrevet

Ved å flytte gjør du deg selv en bjørnetjeneste.

På hvilken måte da?

Mary Poppins
Skrevet

Men hadde ikke du synes det hadde vært rart/ekkelt å høre på at andre "har seg"?

Er det ikke normalt å synes at det er ekkelt å høre på?

Jeg synes ikke det er spesielt ekkelt å høre på. Er ganske likegyldig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...