Gå til innhold

Hva er det med min mamma ?

Anbefalte innlegg

Gjest niitaa
Skrevet

dag sa hun at hun ville spandere bunad på meg.Ville gi meg det i gave.MEN før jeg skulle få den så måtte jeg slanke meg, for sånn som jeg ser ut så kan jeg ikke gå i bunad. Jeg takket selvsagt nei til bunaden. Hun har kritisert min vekt, mitt hår og mine handlinger hele livet.Jeg kjenner at jeg er i ferd med å eksplodere men vet ikke hvor jeg skal gjøre av sinnet.

dag sa hun at hun ville spandere bunad på meg.Ville gi meg det i gave.MEN før jeg skulle få den så måtte jeg slanke meg, for sånn som jeg ser ut så kan jeg ikke gå i bunad. Jeg takket selvsagt nei til bunaden. Hun har kritisert min vekt, mitt hår og mine handlinger hele livet.Jeg kjenner at jeg er i ferd med å eksplodere men vet ikke hvor jeg skal gjøre av sinnet.

Videoannonse
Annonse
Gjest niitaa
Skrevet

Beklager men innlegget ble lagt inn 2 ganger.Håper det er leselig.

Skrevet

Beklager men innlegget ble lagt inn 2 ganger.Håper det er leselig.

Moren min vil også gi meg bunad, men jeg liker ikke 17 mai og skjønner ikke hva jeg skal med bunad jeg som ikke liker selskaper og ikke lever så sosialt. Jeg trenger ikke sitte hjemme i min egen leilighet med bunad bare for meg selv. Hun mener det kan gjøre meg mer sosial. I ungdomsalderen sa hun til meg at hvis jeg var misfornøyd med nesen min kunne jeg operere den. Enkelt og greit. Enkle løsninger på komplekse problemer. Men de vet vel ikke bedre. Tror faktisk det ligger omsorg bak.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...