Gå til innhold

Sex hjelpei ikke mot depresjon!

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Det kan også bety at jeg er ung og at det er et gammelt uttrykk. Eller at det er kulturelt betinget.

Hvor ung er du da? 10 år? Jeg ville nå tro at de fleste over 15 år vet hva uttrykket "et nummer" betyr.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Madelenemie

11

• cathlin

7

• Mary Poppins

5

• Nils Håvard Dahl, psykiater

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvor ung er du da? 10 år? Jeg ville nå tro at de fleste over 15 år vet hva uttrykket "et nummer" betyr.

Jeg vet hva det betyr. Diskusjonen går på hvor gammelt uttrykket er.

Gjest ngaigon
Skrevet

Helt enig. Har "solgt" mange "nummer" til min kjære jeg, hehe.

Mary Poppins
Skrevet

Samme her. Trodde det var et allmenn kjent uttrykk.

Husker mamma ble litt forlegen en gang. Hun måtte ha veihjelp, og da han skulle dra sa hun: Vil du ha et nummer? LOL! Hun mente jo kundenummeret, men ble rimelig flau da hun skjønte hva hun hadde sagt ;O))

*lol* skjønner hun fikk litt røde kinn da ja;-)

Mary Poppins
Skrevet

Helt enig!

Gjest fjortogørten
Skrevet

Jeg vet hva det betyr. Diskusjonen går på hvor gammelt uttrykket er.

Nei, diskusjonen går ikke på hvor gammel uttrykket er, men på om de bare er gamle folk som bruker det.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

pms?????

Det var da en særdeles inteligent kommentar.

Gjest nicklessinoslo
Skrevet

Hei! Nå har jeg tenkt mer på dette og jeg syns det blir rarere og rarere. Hvis jeg sa til min mann, "Vil du ha et nummer?" Da ville han garantert svart, "Jeg har ikke bedt om noe", dette ville han svart fordi han ville tenke jeg mente et telefinnummer.

Hvis du er i tvil kan jeg prøve det når han kommer fra jobb.

Jeg har aldri hørt vanlige mennesker bruke nummer når de mener sex, jeg nekter å tro at det er vanlig!

''Hvis du er i tvil kan jeg prøve det når han kommer fra jobb. ''

Hva svarte han?

Gjest jadajadadu
Skrevet

Det var da en særdeles inteligent kommentar.

ble du truffet???

Skrevet

Nei, diskusjonen går ikke på hvor gammel uttrykket er, men på om de bare er gamle folk som bruker det.

Ja, nå prøvde jeg liksom å moderere det til at uttrykket er gammelt, men ikke nødvendigvis de som bruker det:-)

Madelenemie
Skrevet

Det er ganske så vanlig. Merkelig at du aldri har hørt det før..

Hei!

Jeg sa jeg har hørt om det i forbindelse med kjøp og salg av seksuelle tjenester. Jeg vet ikke hvorfor, det er mulig det har vært på nyhetene eller en film. Men dette kunne jeg slett ikke overføre til den hjelpen en deprimert etterspurte, altså at det da kunne hjelpe med et nummer.

Jeg har et problem med at jeg hører enkeltord og ikke setter de fort inn i en større sammenheng, jeg er ganske irriterende konkret og bokstavelig, jeg er lei meg over dette, men det skjer nærmest ingen fremgang på dette området.

Jeg feiler igjen og igjen og igjen i så mange sammenhenger og det er ikke morsomt. Noen ganger, men akkurat nå er jeg lei av alle disse dumme misforståelsene, samt upresise formuleringer som jeg ALDRI helt syns å forstå meg på, før det er for sent.

Min mann kan le, og jeg takler det, men ikke akkurat nå.

Gjest jadajadadu
Skrevet

Hei!

Jeg sa jeg har hørt om det i forbindelse med kjøp og salg av seksuelle tjenester. Jeg vet ikke hvorfor, det er mulig det har vært på nyhetene eller en film. Men dette kunne jeg slett ikke overføre til den hjelpen en deprimert etterspurte, altså at det da kunne hjelpe med et nummer.

Jeg har et problem med at jeg hører enkeltord og ikke setter de fort inn i en større sammenheng, jeg er ganske irriterende konkret og bokstavelig, jeg er lei meg over dette, men det skjer nærmest ingen fremgang på dette området.

Jeg feiler igjen og igjen og igjen i så mange sammenhenger og det er ikke morsomt. Noen ganger, men akkurat nå er jeg lei av alle disse dumme misforståelsene, samt upresise formuleringer som jeg ALDRI helt syns å forstå meg på, før det er for sent.

Min mann kan le, og jeg takler det, men ikke akkurat nå.

har du tvangsspeget personlighet???

Skrevet

har du tvangsspeget personlighet???

''har du tvangsspeget personlighet???

– jadajadadu''

Enten får du lese tråden, eller la være å svare!

Gjest fjortogørten
Skrevet

Ja, nå prøvde jeg liksom å moderere det til at uttrykket er gammelt, men ikke nødvendigvis de som bruker det:-)

Men de fleste uttrykk som brukes i dag også er jo gamle uttrykk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...