Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg fikk satt inn ny P-stav med det samme jeg fjernet den forrige som jeg har hatt i 3 år. Jeg har vært veldig fornøyd med P-staven, hatt ingen plager eller blødninger. Problemet er at enda, etter 5 dager har jeg ubehag i armen. Jeg greier ikke å strekke ut armen helt, da det strammer seg helt fra armhulen og ned til håndleddet. Om jeg stryker på overarmen "rykker" det lengre ned i armen, og jeg lurer nå på om den kan ha blitt satt inn feil? Eventuelt for langt inn slik at den berører en nerve eller noe. Dette kjente jeg ihvertfall ingenting av da jeg satte inn p-stav første gangen. På forhånd takk for svar! Mvh Thea

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...