Gjest nullvariant Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Jeg er et dårlig/ondt menneske, så er det ikke sannsynlig at jeg kan ha spilt en rolle i andres død pga dette? 0 Siter
Gjest nullvariant Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Hva slags svar forventer du på dette? Ikke ditt i hvert fall. 0 Siter
Sør Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Ikke ditt i hvert fall. "Hva slags svar..", og ikke "hvem sitt svar". 0 Siter
Elis31 Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Det er utrolig mange som føler seg som et dårlig menneske uten å ha gjort noen noe vondt. Det henger som oftest mer sammen med oppdragelsen i barndomen, hvor de fikk høre mer fysj og fy enn noe annet positivt. Dersom du vil ha et mer konkret svar, må du nok fortelle litt mer om hvordan du tror du har forvoldt et annets menneskets død. 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 "Hva slags svar..", og ikke "hvem sitt svar". Man er ikke skyld i andres ulykke eller død fordi man føler seg eller anser seg som ond. Ellers synes jeg krangletråder er tåpelig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.