Gå til innhold

er dette feil?

Anbefalte innlegg

Gjest Sexogsingel
Skrevet

Jeg er 30 og singel og nyter livet. Jeg er ofte på byn eller fester og noen ganger treffer jeg en kjekk gutt jeg blir med hjem. Jeg tenker ofte dagen derpå at jeg ikke burde ha gjort det og at andre ser på meg som "billig". Problemet er at jeg ikke klarer å la vær.. Jeg er så redd for å angre på at jeg ikke hadde sex med dem. At jeg ikke får muligheten igjen. Det har nemlig hendt at jeg har sagt nei, og da har jeg angret veldig etterpå. Føler jeg har gått glipp av noe..

Det jeg egentlig lurer på er om det er noe galt i dette? Jeg tenker da mest på følelsen av å gå glipp av noe og angre hvis jeg ikke har sex med den jeg treffer på byn.

Videoannonse
Annonse
Gjest tullala ka
Skrevet

så lenge du bruker kondom er ikke noe galt i det :D

det er veldig vanlig, så om det er feil ,er det maaange av "oss"

Gjest andres mening
Skrevet

Siden du spørr så vil jeg si at du virker veldig lett på tråden.

Billig og dum rett og slett. Det er slik dyrene lever.

Skrevet

Hvilke dyr lever slik?

Skrevet

Hva er det som gjør at du ikke klarer å la være? Redselen for å gå glipp av noe? Av hva da?

Siden du spør om dette antar jeg at du selv ikke føler at det er helt greit at du gjør dette?

Hvis du trives med det (og bruker kondom!) så er det ingen andre sin sak, men om du ikke trives helt så bør du kutte det ut eller gjøre det sjeldnere om ikke annet. Selv hadde jeg ikke satt pris på å finne ut at min partner hadde knullet en ny person hver uke, men det er meg. :o)

Skrevet

Det er da ikke noe gale med å nyte livet, eller å ha et annet antall sexpartnere enn det som er vanlig.

Det blir dog kanskje feil for deg hvis du blir "besatt" av å gjøre det, eller det blir en slags "tvangslidelse". Og hvis det er slik, så kan du kanskje begynne å spørre deg selv hvorfor, og ev. få henvisning til en psyk fra fastlegene din, hvis det plager deg.

Med vennlig hilsen

Gjest synes ikke noe om slikt
Skrevet

Enig.

Gjest togli
Skrevet

Hvorfor det? Hvis hun selv synes det er greit å ha det sånn, så ser jeg ikke problemet. Hun ødelegger jo ikke for noen og gjør dette av fri vilje... Hadde du sagt det samme om en mann som oppførte seg slik?

Gjest andres meninger
Skrevet

Hvorfor det? Hvis hun selv synes det er greit å ha det sånn, så ser jeg ikke problemet. Hun ødelegger jo ikke for noen og gjør dette av fri vilje... Hadde du sagt det samme om en mann som oppførte seg slik?

Å gå til sengs med en perosn hun overhode ikke kjenner synes jeg er dumt og teit. For det første: Han kan voldta, han kan være i et forhold, han kan ha kjønnsykdommer, hun kan bli gravid, hun kan få aids og minst kan hun bli følelsesmessig avstumpet. Til syvende og sist vil nok ikke mange heller være sammen med ei/en som ha knullet halve byen heller. Da blir det jo ikke ajkkuratt noe privat og fint mellom to mennesker akkuratt. For meg kan andre leve som de vil, jeg gidder absolutt ikke å bry meg. Men jeg selv ville ikke levd slik.

Gjest togli
Skrevet

Å gå til sengs med en perosn hun overhode ikke kjenner synes jeg er dumt og teit. For det første: Han kan voldta, han kan være i et forhold, han kan ha kjønnsykdommer, hun kan bli gravid, hun kan få aids og minst kan hun bli følelsesmessig avstumpet. Til syvende og sist vil nok ikke mange heller være sammen med ei/en som ha knullet halve byen heller. Da blir det jo ikke ajkkuratt noe privat og fint mellom to mennesker akkuratt. For meg kan andre leve som de vil, jeg gidder absolutt ikke å bry meg. Men jeg selv ville ikke levd slik.

Jeg ville heller absolutt ikke levd slik, men jeg tenker at dersom et menneske har glede av å leve på denne måten så skal h*n ikke bry seg om hva andre tenker ;)

Gjest har tenkt og tenkt...
Skrevet

Hvilke dyr lever slik?

Hannkatter i mars? :-) Har tenkt en stund på dette og kan egentlig ikke finne noe dyr som lever sånn. Dyr har jo paringstid, men tror ikke dette dreier seg helt om det?

serenity777
Skrevet

Så lenge du er singel, og beskytter deg ved å bruke kondom, er det vel ikke noe å nekte seg. Selv er jeg ikke intresert i slik sex, men så er det da heller ikke særlig mange lekre damer som legger seg etter meg, da hadde jeg kanskje gjort det samme :)

Gjest synes ikke noe om slikt
Skrevet

Hvilke dyr lever slik?

Sjimpanser... De har seg i tide og utide, og flyr på alt av artsfrender enten de er av samme kjønn, motsatt kjønn eller små babyer...

Men mennesker er jo ikke dyr!

Gjest Sexogsingel
Skrevet

Takk for mange forskjellige meninger her:) skjønner folk er ganske delt.

Jeg er alltid forsiktig med de guttene jeg treffer. Har aldri hatt en dårlig eller skummel opplevelse. Jeg beskytter meg også.

Det er nok dessverre fortsatt slik at det er mer godtatt at menn har tilfeldig sex, enn at jenter gjør det. Den forstår ikke jeg helt.. Begge kjønn må vel få lov til å ha sex hvis de ønsker det.

Når jeg er klar for kjæreste så vil jeg uansett aldri bli sammen med noen som mener jenter som har tilfeldig sex er dumme. Da kaster jeg den personen på dør. Gammeldags holdning.

Nå når våren er her er det bare enda kjekkere å flørte, så jeg koser meg bare jeg:)

Gjest ansvaret
Skrevet

Takk for mange forskjellige meninger her:) skjønner folk er ganske delt.

Jeg er alltid forsiktig med de guttene jeg treffer. Har aldri hatt en dårlig eller skummel opplevelse. Jeg beskytter meg også.

Det er nok dessverre fortsatt slik at det er mer godtatt at menn har tilfeldig sex, enn at jenter gjør det. Den forstår ikke jeg helt.. Begge kjønn må vel få lov til å ha sex hvis de ønsker det.

Når jeg er klar for kjæreste så vil jeg uansett aldri bli sammen med noen som mener jenter som har tilfeldig sex er dumme. Da kaster jeg den personen på dør. Gammeldags holdning.

Nå når våren er her er det bare enda kjekkere å flørte, så jeg koser meg bare jeg:)

Du har da hatt flaks. Men når du selv velger å bli med en fremmed slik så må du også skjønne at faren for voldtekt kan være ganske stor. Da hjelper det lite med et kondom i væska. Du kan heller ikke regne med at en halvfull eller full mann greier å sette på en kondom riktig. Når du oppfører deg slik du gjør så setter du deg selv i en farlig situasjon. Det blir da for dumt i ettertid å sutre over at du ble voldtatt eller fikk HIV eller komme med den idiotiske ynnskyldningen at alla kan gjøre en feil eller gjøre en tabbe. Det blir for tåpelig. slik jeg ser det er det bare dumme mennesker som kan ha en slik tåpelig atferd som du har. Du er 30 år og burde kanskje i såfall være gammel nok til å skjønne hvilken risiko du utsette deg for. Når du heller ikke kjenner mannen kan det også hende at han er i et forhold. Da er du også med på å ødelegge andre mennesker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...