Gjest Bipolar i sjela Skrevet 19. mai 2010 Skrevet 19. mai 2010 Jeg er veldig overfølsom - reagerer på "alt" Vet ikke om det er medisinene som gjør det eller om jeg bare har forandra meg totalt. Jeg kan ikke se eller høre andre sliter hardt uten at jeg tar til tårene. Jeg var _ikke_ sånn før. Finnes det medisiner for sånt? (ta en pille for alt som er ille...) 0 Siter
Gjest også litt bipolar Skrevet 19. mai 2010 Skrevet 19. mai 2010 Det finnes noe som heter anti-psykotika. I små doser gråter du enda litt. I for store doser slutter du helt å gråte :-) 0 Siter
Gjest Bipolar i sjela Skrevet 19. mai 2010 Skrevet 19. mai 2010 Det finnes noe som heter anti-psykotika. I små doser gråter du enda litt. I for store doser slutter du helt å gråte :-) Jeg vet at det er noe som hete antipsykotika - jeg går på en middels dose Zyprexa(10mg) ;-) Husker ikke om jeg ble verre av den..på 15mg var jeg også oversensitiv. Vet ikke hva jeg skal gjøre - kan ikke sippe over en enkel hendelse på tv eller noe liksom Takk for svar ! 0 Siter
Gjest Også følsom Skrevet 19. mai 2010 Skrevet 19. mai 2010 Min psykiater sa jeg var for følsom for denne verden og satte meg på 16mg Trilafon i døgnet. Det funker ganske bra for meg. 0 Siter
Gjest Bipolar i sjela Skrevet 19. mai 2010 Skrevet 19. mai 2010 Min psykiater sa jeg var for følsom for denne verden og satte meg på 16mg Trilafon i døgnet. Det funker ganske bra for meg. Hva slags medisin er Trilafon? 0 Siter
Gjest også bipolar Skrevet 19. mai 2010 Skrevet 19. mai 2010 Jeg vet at det er noe som hete antipsykotika - jeg går på en middels dose Zyprexa(10mg) ;-) Husker ikke om jeg ble verre av den..på 15mg var jeg også oversensitiv. Vet ikke hva jeg skal gjøre - kan ikke sippe over en enkel hendelse på tv eller noe liksom Takk for svar ! Egentlig var det nok litt humor bak det jeg skrev :-). Jeg har opplevd at følelsene ikke kommer så tydelig fram når jeg bruker AP. Tenkte at dette også gjaldt gråting hvis dosen var høy nok, hehe. Men fra spøk til alvor: Jeg har vært i mange begravelser det siste året. Når jeg brukte mye AP så synes og så jeg at ting var veldig trist, men jeg følte det liksom ikke om du skjønner. Når jeg kuttet litt ned på dosen så gråt jeg over en begravelse jeg var i for 3 måneder siden. Litt forsinket sorg, kan du si Nå var jo problemet ditt for mye gråting, den var litt vanskelig. Kanskje du bare skal gråte og godta at du er sånn? :-) 0 Siter
Gjest Bipolar i sjela Skrevet 19. mai 2010 Skrevet 19. mai 2010 Egentlig var det nok litt humor bak det jeg skrev :-). Jeg har opplevd at følelsene ikke kommer så tydelig fram når jeg bruker AP. Tenkte at dette også gjaldt gråting hvis dosen var høy nok, hehe. Men fra spøk til alvor: Jeg har vært i mange begravelser det siste året. Når jeg brukte mye AP så synes og så jeg at ting var veldig trist, men jeg følte det liksom ikke om du skjønner. Når jeg kuttet litt ned på dosen så gråt jeg over en begravelse jeg var i for 3 måneder siden. Litt forsinket sorg, kan du si Nå var jo problemet ditt for mye gråting, den var litt vanskelig. Kanskje du bare skal gråte og godta at du er sånn? :-) Så ikke spøken din jeg - sorry ;-) Det er _ikke_ normalt å gråte for alt hehe... Jeg klarer nok ikke leve med denne gråtinga for alt for "alle" sier jeg overreagerer over puslete ting. Jeg får se hva som skjer - dessverre husker jeg ikke om det var etter jeg gikk ned på Zyprexa eller om det var opptrapping av Lamictal.. Håper det var Zyprexa for den skal jeg fjerne helt fra "medisinkvota" mi..hehe Tusen takk for svar 0 Siter
Gjest Også følsom Skrevet 19. mai 2010 Skrevet 19. mai 2010 Hva slags medisin er Trilafon? Jeg er ikke sikker. Men min psykiater sa den ville gi meg mer "hud" og det har den gjort. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.