Gå til innhold

Orker ikke mer galskap.

Anbefalte innlegg

Gjest Frustert!
Skrevet

Har en bror som skaper mye tull og uhygge,han er veldig forvirra! Han har det så vondt og alle skal ta hensyn til han,smiler en dame til han og er hyggelig er han gifteklar. Er noen "sur" som han kaller det,er alle kvinnfolk noe dritt. Han nekter å møte sin svigerinne,han er sjalu pga at broren har dame og ikke han. Han kan ikke være med på familiebegivenheter,ikke konfirmasjon eller barnedåp eller 17 mai og andre ting.

Begynner å bli mektig lei av tullet hans alle sammen,hvis han får dame ordner alt seg sier han. Men han gjør ingenting for å få seg dame,og de han har hatt som venner har sett hvor ustabil han er. Han gjør ikke ant enn å snakke om damer,ofte om hvor grusomme de er. Han vil at de skal ta vare på han,være snill med han...jeg blir gal av å høre på tullpratet hans!

Har lyst å si at jeg vil ikke høre et ord til om damer,og har bedt han søke hjelp. Det er slitsomt,samt at han lyger om andre ting også. Han lever i en fantasiverden. Kan jeg si at jeg vil ikke ha noe med han å gjøre,før han har fått hjelp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En tur innom fastlegen hans, slik at denne kan kalle inn den gale broren din?

Gjest Frustrert!
Skrevet

En tur innom fastlegen hans, slik at denne kan kalle inn den gale broren din?

Har vært den runden før,hjalp med å få han innlagt..men da ville han for å unngå et familieselskap. Rart de på jobben hans ikke reagerer mer,han begynner ofte å gråte der og får angstanfall pga små ting. Virker som de nører opp under dette,og det er forferdelig trist. Det sliter på familien. Orker ikke ha respekt for alt tullet hans mer,han vil ha forståelse og respekt. Men alt er jo helt på trynet!

Skrevet

Har vært den runden før,hjalp med å få han innlagt..men da ville han for å unngå et familieselskap. Rart de på jobben hans ikke reagerer mer,han begynner ofte å gråte der og får angstanfall pga små ting. Virker som de nører opp under dette,og det er forferdelig trist. Det sliter på familien. Orker ikke ha respekt for alt tullet hans mer,han vil ha forståelse og respekt. Men alt er jo helt på trynet!

''Rart de på jobben hans ikke reagerer mer,han begynner ofte å gråte der og får angstanfall pga små ting. Virker som de nører opp under dette,og det er forferdelig trist.''

Snakk med sjefen, kolleger og be de hjelpe deg å kontakte bedriftshelsetjenesten.

Gjest Frustrert!
Skrevet

''Rart de på jobben hans ikke reagerer mer,han begynner ofte å gråte der og får angstanfall pga små ting. Virker som de nører opp under dette,og det er forferdelig trist.''

Snakk med sjefen, kolleger og be de hjelpe deg å kontakte bedriftshelsetjenesten.

Han påstår at de støtter og forstår han,men det er nok løgn. Men får se...

Gjest kjenner typen
Skrevet

Prøv å lukk ørene når han setter i gang. Ingen vits å diskutere med slike personer. Bake si mmm... o.s.v

Skrevet

Han påstår at de støtter og forstår han,men det er nok løgn. Men får se...

Jeg mener personen har en personlighets forstyrrelslssese (PF).

Gjest Frustrert!
Skrevet

Jeg mener personen har en personlighets forstyrrelslssese (PF).

Det har du helt sikkert rett i,er vel ikke noe å gjøre med det.

Gjest Frustrert!
Skrevet

Prøv å lukk ørene når han setter i gang. Ingen vits å diskutere med slike personer. Bake si mmm... o.s.v

Gjør det nå,når han ringer holder jeg til og med røret laaangt fra øret. Han kan prate endeløst om seg og sine problemer,som egentlig ikke er problemer. Forvirrende!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...