Gjest Pyttan Skrevet 20. mai 2010 Skrevet 20. mai 2010 Jeg har vært hos tannlegen i dag. Måtte pusse tennen før jeg dro. Kastet opp da. Første gang på et år jeg pusser. Av en eller annen grunn hadde jeg ikke noe hull, men han fjernet tannsten og styret. Jeg er helt ødelagt i kveld. Spiser Valium og prøver å ikke klikke. 0 Siter
Gjest Melo2 Skrevet 20. mai 2010 Skrevet 20. mai 2010 Ville bare si at jeg forstår deg, og også reaksjonene i ettertid. Synes du var kjempeflink som gikk til tannlegen! Håper du ser det selv. Mvh 0 Siter
rose23 Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 Ble ganske sjokket her over at du ikke har pusset tennene på et år... Jeg pusser morgen og kveld, tar fluorskylling og bruker tanntråd. Likevel hadde jeg hull sist jeg var på tannlegebesøk. 0 Siter
Gjest eller hur Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 Ble ganske sjokket her over at du ikke har pusset tennene på et år... Jeg pusser morgen og kveld, tar fluorskylling og bruker tanntråd. Likevel hadde jeg hull sist jeg var på tannlegebesøk. Du så vel også at dette innlegget ligger på forum for overgrep? 0 Siter
Gjest Pyttan Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 Ble ganske sjokket her over at du ikke har pusset tennene på et år... Jeg pusser morgen og kveld, tar fluorskylling og bruker tanntråd. Likevel hadde jeg hull sist jeg var på tannlegebesøk. Det har snart gått en uke siden jeg var hos tannlegen. På denne tiden har jeg ikke klart å spise annet enn tabletter. Jeg er fremdeles helt ødelagt og minnene river i kroppen dag og natt. 0 Siter
rose23 Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 Du så vel også at dette innlegget ligger på forum for overgrep? Nei... det så jeg først nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.