Gå til innhold

Tannlege


Gjest Pyttan

Anbefalte innlegg

Gjest Pyttan

Jeg har vært hos tannlegen i dag. Måtte pusse tennen før jeg dro. Kastet opp da. Første gang på et år jeg pusser. Av en eller annen grunn hadde jeg ikke noe hull, men han fjernet tannsten og styret. Jeg er helt ødelagt i kveld. Spiser Valium og prøver å ikke klikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Melo2

Ville bare si at jeg forstår deg, og også reaksjonene i ettertid. Synes du var kjempeflink som gikk til tannlegen! Håper du ser det selv. Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ganske sjokket her over at du ikke har pusset tennene på et år...

Jeg pusser morgen og kveld, tar fluorskylling og bruker tanntråd. Likevel hadde jeg hull sist jeg var på tannlegebesøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eller hur

Ble ganske sjokket her over at du ikke har pusset tennene på et år...

Jeg pusser morgen og kveld, tar fluorskylling og bruker tanntråd. Likevel hadde jeg hull sist jeg var på tannlegebesøk.

Du så vel også at dette innlegget ligger på forum for overgrep?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pyttan

Ble ganske sjokket her over at du ikke har pusset tennene på et år...

Jeg pusser morgen og kveld, tar fluorskylling og bruker tanntråd. Likevel hadde jeg hull sist jeg var på tannlegebesøk.

Det har snart gått en uke siden jeg var hos tannlegen. På denne tiden har jeg ikke klart å spise annet enn tabletter. Jeg er fremdeles helt ødelagt og minnene river i kroppen dag og natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...