Gjest tube Skrevet 21. mai 2010 Skrevet 21. mai 2010 Skal ut å fly så lurer jeg på en ting:har jeg lov til å ta med en liten boks med proteinpulver som håndbagasje? 0 Siter
Flimmer1365381250 Skrevet 21. mai 2010 Skrevet 21. mai 2010 Så lenge du kan åpne boksen og smake på innholdet hvis du blir bedt om det, så tror jeg at det er greit. Når jeg jobbet en kort periode i sikkerhetskontrollen på en flyplass her i norge, så jeg mye rart komme igjennom. En mann med en bag full av hel torsk for eksempel. Hver sine lyster. 0 Siter
Gjest tube Skrevet 21. mai 2010 Skrevet 21. mai 2010 Så lenge du kan åpne boksen og smake på innholdet hvis du blir bedt om det, så tror jeg at det er greit. Når jeg jobbet en kort periode i sikkerhetskontrollen på en flyplass her i norge, så jeg mye rart komme igjennom. En mann med en bag full av hel torsk for eksempel. Hver sine lyster. hehe,såpass ja :-p skal ikke ha det i originalboksen for skal bare ha med meg littegrann.Men da får de nå bare åpne og smake eller eventuelt kaste hele driten :-p 0 Siter
Flimmer1365381250 Skrevet 21. mai 2010 Skrevet 21. mai 2010 hehe,såpass ja :-p skal ikke ha det i originalboksen for skal bare ha med meg littegrann.Men da får de nå bare åpne og smake eller eventuelt kaste hele driten :-p Da går det bare bra vettu. Du blir neppe lagt i jern og skambanka om du har med deg en pose proteinpulver, men kan hende du må kaste det ja 0 Siter
Gjest tube Skrevet 21. mai 2010 Skrevet 21. mai 2010 Da går det bare bra vettu. Du blir neppe lagt i jern og skambanka om du har med deg en pose proteinpulver, men kan hende du må kaste det ja Litt action i hverdagen;-p hehe!! men takk for svar iallefall,så får jeg ta sjansen 0 Siter
Olav Femte Skrevet 21. mai 2010 Skrevet 21. mai 2010 hehe,såpass ja :-p skal ikke ha det i originalboksen for skal bare ha med meg littegrann.Men da får de nå bare åpne og smake eller eventuelt kaste hele driten :-p Så klart. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.