Olav Femte Skrevet 21. mai 2010 Skrevet 21. mai 2010 Hvis du har lest "ikke la optimistene ta knekken på deg " Hva mener du om sakan ? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Hvis du med optimister mener den ekstreme "tenk positivt"-bølgen i forenklede, amerikanske selvhjelpsbøker, er jeg enig med deg. Bortsett fra det foretrekker jeg de unevrotiske, mestrende og utfordringssøkende menneskene. "Det ordner seg", "dette mestrer vi", vi vil finne en løsning", er uttrykk jeg liker. "Find a Way, or make one" er mitt slagord. 0 Siter
Gjest nevrotisk ja Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Hvis du med optimister mener den ekstreme "tenk positivt"-bølgen i forenklede, amerikanske selvhjelpsbøker, er jeg enig med deg. Bortsett fra det foretrekker jeg de unevrotiske, mestrende og utfordringssøkende menneskene. "Det ordner seg", "dette mestrer vi", vi vil finne en løsning", er uttrykk jeg liker. "Find a Way, or make one" er mitt slagord. foretrekker de unevrotiske.... det var da fint skreve av psykiater..... 0 Siter
Gjest Istapp Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Hvis du med optimister mener den ekstreme "tenk positivt"-bølgen i forenklede, amerikanske selvhjelpsbøker, er jeg enig med deg. Bortsett fra det foretrekker jeg de unevrotiske, mestrende og utfordringssøkende menneskene. "Det ordner seg", "dette mestrer vi", vi vil finne en løsning", er uttrykk jeg liker. "Find a Way, or make one" er mitt slagord. Bra slagord :-) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 foretrekker de unevrotiske.... det var da fint skreve av psykiater..... Ja, det er min jobb å redusere det nevrotiske hos pasientene. Alle av dem lider under det, det samme gjør deres pårørende. Både pasientene og jeg blir fornøyde når nevrotisismen reduseres. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.