Gå til innhold

Brekninger

Gjest Daglige brekninger.

Anbefalte innlegg

Gjest Daglige brekninger.
Skrevet

Hei, jeg er 22 år og har store problemer med brekninger. Brekningene fremkalles av et stort spekter av ting. Det kan gå på LYDER, for eksempel noen som snyter seg, promper, eller lager andre "ekle" lyder, jeg får også brekninger av LUKT, for eks: makrell i tomat, promp, bæsj og urin, og generelt sterke lukter, jeg får også brekninger av å SE ting som bæsj og snør. Listen er mye lengere, men alt det jeg har nevt hittil er ting jeg kan leve med, det som er værre er når jeg får brekninger av å få ting i munn, for eksempel når jeg pusser tennene mine, er hos tannlegen, om legen skal se ned i halsen på meg, om jeg får noen dråper vann i munn når jeg svømmer. Lurer på om dette er noe som kan kurreres. Legen min har ingen svar på hva jeg kan gjøre, tannlegen min har hatet meg fra dag en. På forhånd takk for at du tar deg tid til og lese henvendelsen min.

Videoannonse
Annonse
serenity777
Skrevet

Jeg slet med samme ting, og det første som jeg kan si er att hos tannlegen hjelper det med en stor dose benzo medisin, feks rivotril. Dette demper brekningsrefleksen. Men man kan jo ikke gå på en stor dose benzo til daglig. Hos meg gikk det over, etter noen måneder, og jeg fikk andre bekymringer i steden. Men er det tvangstankepreg over det, så kan jo feks zoloft være noe?

Gjest brekninger101
Skrevet

Jeg slet med samme ting, og det første som jeg kan si er att hos tannlegen hjelper det med en stor dose benzo medisin, feks rivotril. Dette demper brekningsrefleksen. Men man kan jo ikke gå på en stor dose benzo til daglig. Hos meg gikk det over, etter noen måneder, og jeg fikk andre bekymringer i steden. Men er det tvangstankepreg over det, så kan jo feks zoloft være noe?

Kan ikke si at jeg er depresiv. Vet ikke hva det kommer av, bare at jeg har hatt det hele livet og at ingen jeg spør vet noen ting om det. Er i forsvaret så medikamenter passer dårlig da jeg driver med skytevåpen o.l.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...