EnolaGay Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Skrevet 23. mai 2010 Gå inn i MS-DOS vinduet (trykk på "Run..." og tast "cmd" i Windows XP. Tast "ipconfig /all" Notér IP adressen etter der det står gateway. Det er 4 tall med punktum mellom. Typisk "192.168.1.1" Åpne nettleseren, og i adressefeltet (der du skriver "www.doktoronline.no") skriver du bare "192.168.1.1", så får du med stor sannsynlighet en log-in side. Prøv med "root" eller "admin" som brukenavn og passord. Med vennlig hilsen Du! Nå måtte jeg bla meg tilbake litt her.. Atte, jeg kan klikke på "les mer om" på den siden, da laster den og så kan jeg klikke på "rediger min profil", da får jeg logget inn. Men havner konsekvent hos Altinn skatteetaten og får opp selvangivelsen min... Så..er det fortsatt noe brannmurgreier mener du? 0 Siter
Gjest Datadamen Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 *LOL* Du får lytte til denne: ;-) *jobber videre med subnettverk og IP-adresser* Med vennlig hilsen OI. Nå klarte jeg ikke å tenke på noe annet en youghurt Reklamefilmer kan virkelig ødelegge mye rart altså. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.