Gå til innhold

Mannfolk og klær

Anbefalte innlegg

Gjest Istapp
Skrevet

Handler mannfolka klær selv,eller må dere kjøpe til dem?

Her må jeg på shopping for han,ellers blir det ingen fornying. Men han blir irriter når han får noe nytt,liker tydeligvis det gamle best. Men det er jo opp til han,kommer ikke til å handle flere klær ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

''Handler mannfolka klær selv,eller må dere kjøpe til dem?''

Synes det er helt utrolig og ler godt hver gang dette spørsmålet kommer opp. Beklager! ;)

Skrevet

Herlighet - igjen!??! Selvfølgelig klarer mannen min å handle seg sine egne klær:-)

Gjest så det
Skrevet

Synes det er helt utrolig og ler godt hver gang dette spørsmålet kommer opp. Beklager! ;)

slem dere er.....

Skrevet

Han handler sjøl, men det hender jeg kjøper f.eks. undertøy til ham om jeg kommer over et godt tilbud. :o)

Nå har han lagt inn et spesifikt klesønske i bursdaggaveønske og det får han. :o)

Mrs. Wallace
Skrevet

Samme her. Kanskje man burde hatt et foreldreforum for ektemenn? ;p

Skrevet

Skulle gjerne ledd med deg...

Gjest segunda
Skrevet

Det er en av de tingene jeg kunne lagt inn at jeg slipper;-)

Skrevet

Han kan shoppe alt av klær, gardiner etc selv :)

Men før du blir altfor imponert, han går inn i butikken og sier "jeg skal ha en bukse og en genser som passer sammen, kan du finne frem til meg"

Og så tar han det de plukker ut.

Samme med gardiner. Han tar med en bit tapet og sier han skal ha gardiner som passer.

Veldig hjelpesløs mann på en side, yndlingskunde på en annen ;)

Gjest Istapp
Skrevet

Han kan shoppe alt av klær, gardiner etc selv :)

Men før du blir altfor imponert, han går inn i butikken og sier "jeg skal ha en bukse og en genser som passer sammen, kan du finne frem til meg"

Og så tar han det de plukker ut.

Samme med gardiner. Han tar med en bit tapet og sier han skal ha gardiner som passer.

Veldig hjelpesløs mann på en side, yndlingskunde på en annen ;)

Var flink han da :-)

Gjest Istapp
Skrevet

Hvorfor?

Gjest Istapp
Skrevet

Herlighet - igjen!??! Selvfølgelig klarer mannen min å handle seg sine egne klær:-)

Heldig du da ;-)

Bør kanskje være en selvfølge,er jo voksne folk vi snakker om.

Skrevet

Jeg må ha en mann som kan handle klærne sine selv.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hjelpe meg, hva slags menn er det enkelte har? Nylig var det spørsmål om vi tvinger mennene våre til å ta på dress, og nå om vi kjøper klær til dem?

Nei, mannen min kjøper klærne sine selv, på eget initiativ. Men når han skal ha seg penklær eller ytterjakker, så ber han meg gjerne være med for å få hjelp til å se om det passer (han stoler ikke på de butikkansatte).

Når det gjelder klær til barna, så er det oftest jeg som kjøper dem, men mannen min kan også gjøre det.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Han kjøper selv. Unntak skjer når jeg skal kjøpe julepresang.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Han kjøper selv. Unntak skjer når jeg skal kjøpe julepresang.

Han stryker skjortene sine selv også.

Skrevet

Ja, han handler klær selv.

Hender rett som det er at han kommer hjem med noen poser og har shoppa klær :-)

Ofte liker han at jeg er med, for å se at klærne sitter ordentlig pent bak og at fargene er fine til han.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Han kjøper selv, men jeg kjøper også.

Ikke fordi han ikke kan eller vil, men vi bor slik til at kjøper du deg ny skjorte, er sjangsen stor for at svært mange har lik, enten du går på jobb, på pub, eller i butikken for å handle. Derfor handler vi stort sett klær til hele familien andre steder, og siden jeg er den som er mest i andre byer (eller utlandet), gjør jeg det, eller han, eller begge to.

Så svaret blir jo at jeg kjøper gjerne klær (eg elsker shopping til tider! ;o)), men han kjøper også selv, og kler seg selv. Samtidig kan jeg gjerne komme med tips til hva han skal ha på, he he jeg har jo gjerne mine favoritter jeg vil se han i, så det er pur egoisme *s*

Jeg ser ikke noe galt i at du kjøper klær til mannen din, noen bryr seg bare ikke, liker det, osv, og du er snill som gjør det for han. :o)

Skrevet

Handler definitivt selv, og ville vært ekstremt vanskelig å handle klesgaver til, for han har så bestemte oppfatninger hva han vil ha.

Skrevet

Jeg må ha en mann som kan handle klærne sine selv.

Ja, det er ikke vanskelig å være enig i et slikt utsagn :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...