Gå til innhold

Mannfolk og klær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle gjerne ledd med deg...

Litt sånn "bare le du, men gråten tar meg"? ;-)

Skrevet

Litt sånn "bare le du, men gråten tar meg"? ;-)

Noe i den gata, ja. Han er talentløs i å sette sammen plagg, selv om garderoben som sådann er i ok form ;-)

Skrevet

Noe i den gata, ja. Han er talentløs i å sette sammen plagg, selv om garderoben som sådann er i ok form ;-)

''Han er talentløs i å sette sammen plagg, selv om garderoben som sådann er i ok form ;-)''

*hehe* Jeg er gressenke i kveld, min er ute med gutta og koser seg med mat og øl og når jeg tenker meg om så var han faktisk ganske så presentabelt kledd. Helt uten min hjelp. :o) Dette var i forbindelse med jobben og de skulle på et ganske så fint sted, så FK-buksa og en gammel t-skjorte var uaktuelt tydeligvis. *hehe* Han hadde til og med skjorte på! :-O

Skrevet

''Han er talentløs i å sette sammen plagg, selv om garderoben som sådann er i ok form ;-)''

*hehe* Jeg er gressenke i kveld, min er ute med gutta og koser seg med mat og øl og når jeg tenker meg om så var han faktisk ganske så presentabelt kledd. Helt uten min hjelp. :o) Dette var i forbindelse med jobben og de skulle på et ganske så fint sted, så FK-buksa og en gammel t-skjorte var uaktuelt tydeligvis. *hehe* Han hadde til og med skjorte på! :-O

''Han hadde til og med skjorte på! :-O''

Jøss! :-)

Skrevet

''Han hadde til og med skjorte på! :-O''

Jøss! :-)

Ja - du skal se det ikke er gutta på jobben han er ute med allikevel, men ett eller annet kvinnfolk?! *mistenksom* ;o)

Skrevet

Ja - du skal se det ikke er gutta på jobben han er ute med allikevel, men ett eller annet kvinnfolk?! *mistenksom* ;o)

*haha*

Skrevet

I dag har jeg stoppet sokkene mine. Der har du meg....

Skrevet

Han kan shoppe alt av klær, gardiner etc selv :)

Men før du blir altfor imponert, han går inn i butikken og sier "jeg skal ha en bukse og en genser som passer sammen, kan du finne frem til meg"

Og så tar han det de plukker ut.

Samme med gardiner. Han tar med en bit tapet og sier han skal ha gardiner som passer.

Veldig hjelpesløs mann på en side, yndlingskunde på en annen ;)

''Han tar med en bit tapet og sier han skal ha gardiner som passer.''

Æææ. Talentløst. Hvis alt både innvendig og ute er helt hvitt, slipper man å tulle med farger. Bukse og skjorte kjøpes flere av samme slag når det er lite kunder. Da blir tiden per plagg i butikken blir mindre enn 30 sek. Resten av handlingen outsources til min bedre halvdel.

Gjest prust
Skrevet

Ikke ofte mannen min kjøper klær selv nei. Han får som regel klær til bursdagen sin (om sommeren), og så hender det at han kjøper et plagg eller to i løpet av året - men han vil helst unngå klesbutikker.

Gjest Elextra
Skrevet

Hvorfor?

''Hvorfor?''

For meg virker det bare litt utenkelig at en voksen mann ikke kjøper egne klær! Får litt følelsen av at mannen er et av barna, og mor ordner for alle.

Når det er sagt har jeg heller ikke mer tid til å handle enn mannen min, og situasjonen er i det hele tatt utenkelig.

Gjest Elextra
Skrevet

Handler definitivt selv, og ville vært ekstremt vanskelig å handle klesgaver til, for han har så bestemte oppfatninger hva han vil ha.

''Handler definitivt selv, og ville vært ekstremt vanskelig å handle klesgaver til, for han har så bestemte oppfatninger hva han vil ha''

Hehe, samme her. Om det så bare er en tynn sort ullgenser til å ha inni jakke, er det ikke lett å treffe.

Når det er sagt vil han gjerne ha meg med på råd om han skal kjøpe noe nytt ;) (men ikke ofte det passer sånn, da)

Gjest annlovinda
Skrevet

Mannen min kjøper så klart klærne sine selv. Det hender en sjelden gang jeg kjøper et plagg til han i bursdag eller julegave, men det hører med til sjeldenhetene.

Skrevet

Oftest er jeg med når han handler. Han er nok en flinkere shopper enn meg, og finner alltid fine ting. Men jeg er flinkere til å finne fine ting rimeligere. Har ser ikke på pris.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Han kan shoppe alt av klær, gardiner etc selv :)

Men før du blir altfor imponert, han går inn i butikken og sier "jeg skal ha en bukse og en genser som passer sammen, kan du finne frem til meg"

Og så tar han det de plukker ut.

Samme med gardiner. Han tar med en bit tapet og sier han skal ha gardiner som passer.

Veldig hjelpesløs mann på en side, yndlingskunde på en annen ;)

''Samme med gardiner. Han tar med en bit tapet og sier han skal ha gardiner som passer.''

Hva er galt med det? Skal man få gardiner som passer med tapeten, så må man nesten ta med en prøve av den. Det samme gjør jeg. Og siden de ansatte kjenner utvalget sitt bedre enn meg, så ber jeg selvsagt dem om hjelp.

Skrevet

''Samme med gardiner. Han tar med en bit tapet og sier han skal ha gardiner som passer.''

Hva er galt med det? Skal man få gardiner som passer med tapeten, så må man nesten ta med en prøve av den. Det samme gjør jeg. Og siden de ansatte kjenner utvalget sitt bedre enn meg, så ber jeg selvsagt dem om hjelp.

Altså, jeg gjør sånn jeg også :)

Poenget her, som jeg trodde folk skjønt av min beskrivelse av ham, er at han har ingen ønsker en gang om gardinene skal være blå, rosa eller gule.

Han bare ber folk finne frem ting og tar det de finner frem, uavhenging av mønster, farger ol.

DET er litt "enkelt" i mine øyne ;)

Gjest lalula
Skrevet

Han kjøper klærne sine selv og det er jeg glad for.

Skrevet

Noen ganger handler jeg til ham, andre ganger handler han selv :) Og de siste årene har han blitt riktig flink til å finne fine klær også ;)

Skrevet

''Handler definitivt selv, og ville vært ekstremt vanskelig å handle klesgaver til, for han har så bestemte oppfatninger hva han vil ha''

Hehe, samme her. Om det så bare er en tynn sort ullgenser til å ha inni jakke, er det ikke lett å treffe.

Når det er sagt vil han gjerne ha meg med på råd om han skal kjøpe noe nytt ;) (men ikke ofte det passer sånn, da)

Nei, jeg tror nok det drøyer noen år her i huset før vi blir "parshoppere"! ;-) Det er mest praktisk å handle hver for seg i en travel hverdag. :-)

Skrevet

Mannen min kjøper så klart klærne sine selv. Det hender en sjelden gang jeg kjøper et plagg til han i bursdag eller julegave, men det hører med til sjeldenhetene.

Nå leste jeg det først som at det hørte med til sjeldenhetene at du kjøpte gave til han, men ved annen gangs lesning fikk jeg med meg dett! :-) *pusser brillene*

Gjest annlovinda
Skrevet

Nå leste jeg det først som at det hørte med til sjeldenhetene at du kjøpte gave til han, men ved annen gangs lesning fikk jeg med meg dett! :-) *pusser brillene*

Hehe - neida, jeg pleier å kjøpe gave til han, både til bursdag og til jul :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...